Η Skoda παρουσίασε σήμερα τη Monte Carlo έκδοση του νέου Fabia, η οποία εμπλουτίζει τη γκάμα του μοντέλου, καθώς το Fabia Monte Carlo μας δείχνει τον σπορτίφ χαρακτήρα του.

Εξωτερικά, η μάσκα, το splitter, τα πλαϊνά spoiler αλλά και οι πλαϊνοί καθρέπτες είναι βαμμένα σε μαύρο χρώμα και εξωτερικά οι αλλαγές ολοκληρώνονται με τα σκουρόχρωμα κρύσταλλα, τις δίχρωμες ζάντες αλουμινίου 17 ή 18 ιντσών και τα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα. Επιπλέον, στο πίσω μέρος το όνομα της εταιρίας αναγράφεται ολογράφως σε μαύρο χρώμα.

Στο εσωτερικό, υπάρχουν μαύρες και κόκκινες επενδύσεις, σπορ καθίσματα, σκουρόχρωμη οροφή και τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι με κόκκινες ραφές, με τις τελευταίες να τις συναντάμε στον επιλογέα των ταχυτήτων και στη λαβή του χειρόφρενου. Τα αλουμινένια πεντάλ και οι ψεύτικες carbon λεπτομέρειες ολοκληρώνουν τις αλλαγές.

Μηχανικά, το Fabia Monte Carlo είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρια σύνολα. Στη βάση υπάρχει ο 1.000άρης TSI, απόδοσης 110 ίππων και 200 Nm, ο οποίος συνδυάζεται είτε με ένα 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, είτε με ένα 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 10 δευτ. (9,9 δευτ. με το αυτόματο), ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 205 χλμ/ώρα.

Στην κορυφή υπάρχει ο 1.500άρης TSI, απόδοσης 150 ίππων και 250 Nm, ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 8 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 225 χλμ/ώρα.

Η Skoda αναφέρει ότι χάρη σε εξελιγμένες λεπτομέρειες, όπως το ενεργά ρυθμιζόμενο κλείστρο ψύξης στην κάτω είσοδο αέρα του μπροστινού προφυλακτήρα και η εκτεταμένη επένδυση κάτω από το αμάξωμα, ο συντελεστής οπισθέλκουσας (cd) είναι στο 0,28. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την εξοικονόμηση καυσίμου έως και 0,2 λίτρα ανά 100 χλμ., όταν ταξιδεύεις με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ/ώρα.