Η Michelin χρειάστηκε τρία χρόνια ανάπτυξης για να βγάλει στην αγορά το Primacy 4, ένα ελαστικό που αποτελεί σημείο αναφοράς για την ασφάλεια στην οδήγηση. Tο καλοκαιρινό ελαστικό, προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις τόσο σε στεγνούς, όσο και σε βρεγμένους δρόμους, από την πρώτη μέρα χρήσης του και καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής του, μέχρι να φτάσει το νόμιμο όριο του δείκτη φθοράς (1,6 χιλιοστά).

1

Το Michelin Primacy 4 είναι ένα εξαιρετικό ελαστικό που συμβάλει και στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Χάρη στα ελαστομερή, στο νέο πέλμα, τον σχεδιασμό και το νέο μείγμα γόμας, το Primacy 4 εντυπωσιάζει με την ισορροπημένη του απόδοση ανεξαρτήτως εάν το αυτοκίνητο κινείται σε στεγνό ή σε βρεγμένο οδόστρωμα, έχοντας εξαιρετική ικανότητα φρεναρίσματος, είτε όταν είναι καινούριο, είτε ακόμη και όταν έχει φθαρεί.

Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στον σχεδιασμό του πέλματος που δίνει έμφαση στην ασφάλεια και περιλαμβάνει πιο τετραγωνισμένες και λιγότερο κωνικές αυλακώσεις. Με αυτόν τον τρόπο, το Michelin Primacy 4 διατηρεί υψηλό επίπεδο ικανότητας απομάκρυνσης νερού.

2

Το νέο σκάλισμα παρέχει 22% περισσότερο χώρο για την απομάκρυνση νερού και σύμφωνα με συγκριτικές δοκιμές με τα ελαστικά του ανταγωνισμού στη διάσταση 205/55 R16 91V, το Michelin Primacy 4, όταν είναι καινούριο, φρενάρει κατά μέσο όρο 0,9 μέτρα νωρίτερα, με την διαφορά από τους ανταγωνιστές του να αυξάνεται όταν έχει φθαρεί, καθώς φρενάρει 2,8 μέτρα πιο νωρίς από το μέσο όρο.

Σε σύγκριση με τους βασικούς του ανταγωνιστές, το Primacy 4 που προσφέρεται σε 209 μεγέθη, με τις διαθέσιμες διαστάσεις του να ξεκινούν από 165/65 R15 και φτάνουν έως 255/45/ R20, διαρκεί κατά μέσο όρο για 18.000 περισσότερα χιλιόμετρα και σύμφωνα με την Michelin, η νέα σύνθεση της γόμας, επιτρέπει στο ελαστικό να προσφέρει αξιόπιστη ισχυρή πρόσφυση και αξιόπιστη απόδοση πέδησης σε όλη τη διάρκεια της ζωής του.

3

Μάλιστα, χάρη στον πρωτοποριακό δείκτη φθοράς του πέλματος στο ελαστικό, ο οδηγός μπορεί να αναγνωρίζει πότε το ελαστικό χρειάζεται αλλαγή. Συγκεκριμένα, σε συνδυασμό με τους παραδοσιακούς δείκτες φθοράς, ο οδηγός μπορεί να “διαβάσει” το επίπεδο της φθοράς του ελαστικού, χάρη στην πιο εμφανή σήμανση στον ώμο και την επιπλέον σήμανση στο κάτω μέρος των αυλακώσεων του πέλματος.