Μετά τα αποκαλυπτήρια της νέας γενιάς του Celerio, η Suzuki παρουσιάζει στην Ινδία το νέο Baleno. Η απερχόμενη γενιά του μικρού ιαπωνικού hatchback παρουσιάστηκε το 2015 και οι προπαραγγελίες της νέας γενιάς έχουν ήδη ανοίξει στην Ινδία.

Μπορεί το τελευταίο να σταμάτησε να διατίθεται στην Ευρώπη πριν περίπου δύο χρόνια, αλλά στην αγορά της Ινδίας, όπου η εταιρία δραστηριοποιείται ως Maruti Suzuki απολαμβάνει μεγάλη εμπορική επιτυχία, καθώς οι πωλήσεις της τρέχουσας γενιάς του έχουν ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο μονάδες.

Το sub-compact hatchback έχει μήκος 3.990 χλστ., πλάτος 1.745 χλστ. και ύψος 1.500 χλστ., με μεταξόνιο να αγγίζει τα 2.520 χλστ.. Το Baleno διατηρεί την πλατφόρμα Heartect της Suzuki, αλλά προσφέρει καλύτερη άνεση και χειρισμό σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, χάρη στη νέα ρύθμιση της ανάρτησης, τα μεγαλύτερα δισκόφρενα και το βελτιωμένο NVH.

Αισθητικά, το Baleno έχει αναβαθμιστεί συνολικά, χωρίς να χάνει την οπτική του συγγένεια με το προηγούμενο μοντέλο. Διαθέτει επανασχεδιασμένο εμπρός μέρος, που εξαλείφει τα στρογγυλεμένα χαρακτηριστικά του προκατόχου του, με τη μάσκα να είναι φαρδύτερη, όπως και η εισαγωγή αέρα στον προφυλακτήρα, η οποία συνδέεται με τα φώτα ομίχλης. Νέα είναι και τα LED φωτιστικά σώματα, που έχουν νέο σχήμα και δείχνουν πιο επιθετικά από πριν.

Ο προφυλακτήρας είναι πιο σμιλεμένος και η μάσκα έχει μια χρωμιωμένη λωρίδα για πιο “premium” εμφάνιση. Παρατηρώντας το προφίλ, η σιλουέτα του αυτοκινήτου είναι άμεσα αναγνωρίσιμη, ωστόσο όλα τα πάνελ του αμαξώματος είναι νέα, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στους θόλους των τροχών. Στο πίσω μέρος, τα νέα πίσω φώτα LED έχουν περισσότερες γωνίες και εκτείνονται μέχρι την πίσω πόρτα, ενώ ο προφυλακτήρας είναι ελαφρώς επανασχεδιασμένος.

Στο εσωτερικό, το νέο Baleno είναι το πρώτο μοντέλο στην κατηγορία με αναδιπλούμενο έγχρωμο head-up display, το οποίο απεικονίζει το ταχύμετρο, το στροφόμετρο, την επιλεγμένη ταχύτητα και την ώρα. Επιπλέον, βλέπουμε ένα πλήρως επανασχεδιασμένο ταμπλό, νέα οθόνη αφής 9 ιντσών που ενσωματώνει το Suzuki SmartPlay Pro+ infotainment, μια κάμερα 360 μοιρών, και ένα ηχοσύστημα Surround Sense από Arcamys.

Μηχανικά, κάτω από το καπό υπάρχει ένας 1,2-λίτρων ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης Dual Jet με σύστημα start-stop και χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση, που παράγει 90 ίππους και 113 Nm ροπής . Η ισχύς μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου πέντε σχέσεων ή ενός αυτόματου AGS πέντε σχέσεων, που αντικαθιστά το παλιό CVT.

Οι πωλήσεις του Baleno διακόπηκαν από το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη το 2019 και το 2020 αντίστοιχα, με τη Suzuki να αναφέρει ότι το νέο μοντέλο θα εξαχθεί και σε άλλες αγορές, όπως η Αφρική, η Νότια Αμερική και η Μέση Ανατολή. Ωστόσο, δεν γνωρίζουμε αν το ιαπωνικό supermini επιστρέψει στην Ευρώπη.