Ο Σύνδεσμος Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος απαντά στο δημοσίευμα “Φοροδιαφυγή ΦΠΑ σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα”

Σχετικά άρθρα

Με αφορμή την ανακοίνωση του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) για την Φοροδιαφυγή ΦΠΑ σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που δημοσιεύτηκε χθες, ο Σύνδεσμος Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος απαντά:

Προς αποκατάσταση της αλήθειας, ενημερώνουμε τους καταναλωτές και κάθε άλλον σχετιζόμενο με τον κλάδο του αυτοκινήτου ότι τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν στο εν λόγω δελτίο τύπου είναι λίαν παραπλανητικά, εντέχνως εσφαλμένα και δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Εν ολίγοις στο εν λόγω δημοσίευμα αναφέρεται ότι η ΑΑΔΕ διαπίστωση εκ νέου φοροδιαφυγή σε ΦΠΑ – δήθεν – σε υψηλό ποσοστό εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και ότι καταλογίστηκαν πρόστιμα τα οποία επειδή – όπως αναφέρει το δημοσίευμα – ακολουθούν το όχημα θα κληθεί να τα πληρώσει ο τελικός αγοραστής ο οποίος – κατά το δημοσίευμα – μπορεί να κατηγορηθεί επίσης για φοροδιαφυγή και για λαθρεμπορία!

Πρόκειται ξεκάθαρα για στοχευμένη συκοφαντική αναφορά με στόχο να πληγεί η αγορά του εισαγόμενου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και να κλονιστεί η εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών οι οποίοι και ευθέως απειλούνται ως φοροφυγάδες – κατά το δημοσίευμα – και αποτρέπονται από το να αγοράσουν μεταχειρισμένο εισαγόμενο αυτοκίνητο, προς όφελος των συμφερόντων των επιχειρήσεων που εκπροσωπεί ο συγκεκριμένος φορέας. Ως γνωστόν οι τεράστιες καθυστερήσεις στις παραδόσεις των καινούργιων οχημάτων έχουν στρέψει το καταναλωτικό κοινό στην αγορά του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και προφανώς αυτό δυσαρεστεί σφόδρα τους εισαγωγείς και αντιπροσώπους καινούργιων αυτοκινήτων καθόσον χάνουν μερίδια αγοράς και πελατεία.

Ο Σύνδεσμος μας καταγγέλλει τα εν λόγω δημοσιεύματα ως συκοφαντικά και εσφαλμένα τις δε πρακτικές αυτές ως πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού και επιφυλάσσεται για την αποκατάσταση τις νομιμότητας προς όφελος των συμφερόντων των Ελλήνων καταναλωτών και του υγιούς ανταγωνισμού. Η αγορά του αυτοκινήτου στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στην Ελλάδα πρέπει να λειτουργήσει ελεύθερα, με υγιείς κανόνες προσφοράς και ζήτησης όχι με πρακτικές και τέτοιου είδους αθέμιτες παρεμβάσεις που προστατεύουν και καθιερώνουν κατ’ αποτέλεσμα “μονοπώλιο” υπέρ συγκεκριμένων κατηγοριών αυτοκινήτων.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyover. Απορρίφθηκε η αίτηση αναστολής

Ξεκινούν και πάλι τα έργα κατασκευής του Flyover στη Θεσσαλονίκη, καθώς το Συμβούλιο της Επικρατείας απέρριψε την αίτηση αναστολής των εργασιών που είχαν καταθέσει...

Με πρόσθετες αποζημιώσεις προς τους παραχωρησιούχους κινδυνεύει να επιβαρυνθεί το ελληνικό Δημόσιο

Με πρόσθετες αποζημιώσεις στους παραχωρησιούχους κινδυνεύει να επιβαρυνθεί το ελληνικό Δημόσιο εξαιτίας των καθυστερήσεων στα έργα, οι οποίες προκαλούνται και από τους αργούς χρόνους...

Τέλη κυκλοφορίας: Αλλάζουν όλα στα πρόστιμα. Big brother για τα ανασφάλιστα οχήματα

Aλλαγές στα πρόστιμα που επιβάλλονται στις περιπτώσεις εκπρόθεσμης πληρωμής των τελών κυκλοφορίας αλλά και έναν αυτόματο μηχανισμό ο οποίος θα εντοπίζει άμεσα όσα οχήματα...