Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της φετινής έρευνας αξιοπιστίας της Which?, μιας βρετανικής ένωσης καταναλωτών, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι λιγότερο αξιόπιστα σε σύγκριση με τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Στην φετινή έρευνα συμμετείχαν περισσότερα από 48.000 άτομα από το Ηνωμένο Βασίλειο που έχουν κατοχή τους 56.853 αυτοκίνητα. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως στα αυτοκίνητα ηλικίας έως 4 ετών, το 31,4% των ιδιοκτητών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δήλωσαν πως είχαν αντιμετωπίσει τουλάχιστον ένα πρόβλημα τους τελευταίους 12 μήνες. Το αντίστοιχο ποσοστό ιδιοκτητών υβριδικών αυτοκινήτων ήταν 17,3%, αυτοκινήτων βενζίνης 18,6%, plug-in υβριδικών 27,5% και αυτοκινήτων με κινητήρα πετρελαίου 29,1%.

Επιπλέον, το 8,1% των ιδιοκτητών ηλεκτρικών αυτοκινήτων δήλωσαν πως το αυτοκίνητό τους είτε είχε χαλάσει, είτε να δεν μπορούσε να ξεκινήσει. Το αντίστοιχο ποσοστό ιδιοκτητών υβριδικών αυτοκινήτων ήταν 5,6%, αυτοκινήτων βενζίνης 3,5%, plug-in υβριδικών 5,4% και αυτοκινήτων με κινητήρα πετρελαίου 6,9%

Τύπος καυσίμου (αυτοκίνητα ηλικίας 0-4 ετών) Αυτοκίνητα με ένα ή περισσότερα σφάλματα Μία ή περισσότερες περιπτώσεις βλάβης του αυτοκινήτου ή αποτυχίας εκκίνησης Μέσος όρος ημερών εκτός δρόμου
Συνολικά (όλοι οι τύποι καυσίμων) 22,3% 4,9% 3,6 ημέρες
Ηλεκτρικά 31,4% 8,1% 5,1 ημέρες
Αυτοκίνητα diesel 29,1% 6,9% 3,8 ημέρες
Plug-in υβριδικά 27,5% 5,4% 4,2 ημέρες
Αυτοκίνητα βενζίνης 18,6% 3,5% 3 ημέρες
Υβριδικά 17,3% 5,6% 3,9 ημέρες

Κατά μέσο όρο, οι ιδιοκτήτες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είδαν τα αυτοκίνητά τους να χρειάζονται 5,1 ημέρες για να επισκευαστούν, όταν τα αυτοκίνητα με κινητήρα βενζίνης χρειάστηκαν κατά μέσο όρο 3 ημέρες και τα αυτοκίνητα με diesel κινητήρα 3,8 ημέρες. Τα υβριδικά χρειάστηκαν 3,9 ημέρες, ενώ τα plug-in υβριδικά 4,2 ημέρες.

Συνολικά, τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων ηλικίας 0 εως 4 ετών και 5 έως 9 ετών, αντιμετωπίζουν το υψηλότερο ποσοστό βλαβών και τους μεγαλύτερους χρόνους επισκευής σε σχέση με τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, με πιο συχνό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να έχει να κάνει με το λογισμικό.