Η Renault εξετάζει το ενδεχόμενο να χωριστεί στα δύο, δημιουργώντας δύο νέες οντότητες, μια για τα ηλεκτρικά της οχήματα και μια για τα αυτοκίνητά της με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Σε αντίστοιχη κίνηση προχώρησε πρόσφατα η Ford, με τον CEO της Renault, Luca de Meo, να δηλώνει τον περασμένο Φεβρουάριο πως ο γαλλικός όμιλος διερευνά τον διαχωρισμό του τμήματος ηλεκτρικών αυτοκινήτων της, ως μέρος διαθρωτικών αλλαγών, καθώς κινείται προς μιας πλήρως ηλεκτρική σειρά στην Ευρώπη έως το 2030.

Αναλυτές αναφέρουν πως η διοίκηση του γαλλικού ομίλου διεξάγει διερευνητικές εργασίες προκειμένου να χωρίσει την εταιρία σε δύο οντότητες, με την μια να ονομάζεται New Mobility και να αποτελείται από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα περιουσιακά στοιχεία της εταιρίας κινητικότητας Mobilize.

Ο Luca de Meo είπε ότι η τελευταία θα μπορούσε να συνεργαστεί με πιθανό εταίρο, ενώ εξετάζεται και η αρχική δημόσια εγγραφή της New Mobility για το 2023.Η πιθανότητα διάσπασης της Renault αναδύεται την ώρα που η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει κρίση όσον αφορά στις δραστηριότητές της στην Ρωσία. Η Renault ανακοίνωσε ότι διακόπτει τις δραστηριότητές της στο εργοστάσιό της στη Μόσχα και ότι εξετάζει διάφορες επιλογές για την κοινοπραξία της Avtovaz. H Ρωσία αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της Renault.

H διάσπαση των δραστηριοτήτων θα βοηθήσει τη Renault να αντισταθμίσει τις ζημίες από την αποχώρησή της από την Ρωσία αλλά και να αντλήσει χρηματοδότηση για την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων.