Τον Μάρτιο του 2019, η Daimler ανακοίνωσε πως δημιουργεί μια νέα κοινοπραξία με την Geely στην Κίνα, με αυτή να πουλά τα αυτοκίνητα της Smart. Κάθε μια από τις δύο εταιρίες κατέχει το 50% των μετοχών της κοινοπραξίας, η οποία ονομάζεται Smart Automobile Co., και σήμερα παρουσιάστηκε το πρώτο προϊόν της “νέας” εταιρίας.

Ο λόγος για το Smart #1, ένα αμιγώς ηλεκτρικό αστικό όχημα, που έχει μήκος 4,27 μ., πλάτος 1,82 μ., και ύψος 1,64 μ., ενώ το μεταξόνιο ανέρχεται σε 2,75 μ. και το βάρος του τα 1.820 κιλά. Η παραγωγή του θα γίνεται στην Κίνα και θα αρχίσει εντός του 2022, με τα πρώτα αυτοκίνητα να έρχονται στην Ευρώπη στις αρχές του 2023.

Το τετραθέσιο αυτοκίνητο φέρει έναν ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένο στον πίσω άξονα, απόδοσης 200 kW (272 ίππων) και 343 Nm ροπής. Αυτός αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 66 kWh NCM (νικέλιο, κοβάλτιο, μαγγάνιο). H εταιρία δεν ανακοινώνει τις επιδόσεις του αυτοκινήτου, αλλά αρκείται να αναφέρει ότι η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ/ώρα.

Η φόρτιση της μπαταρίας από το 10 έως το 80% διαρκεί περίπου 3,5 ώρες, όταν χρησιμοποιείται AC φορτιστής 22 kW, ενώ διαρκεί λιγότερο από 30 λεπτά με DC ταχυφορτιστή 150 kW. Η Smart ισχυρίζεται ότι το αυτοκίνητο θα προσφέρει αυτονομία 420-440 χλμ., με βάση τον κύκλο WLTP.

Το αυτοκίνητο θα δέχεται over-the-air ενημερώσεις, και στο εσωτερικό υπάρχει μια οθόνη 12,8 ιντσών για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, ενώ ο οδηγός έχει μπροστά του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 9,2 ιντσών.

Η Smart δεν ανακοίνωσε πότε θα κυκλοφορήσει το νέο της μοντέλο ή την τιμή εκκίνησης του, αλλά αναμένεται να γίνει διαθέσιμο πρώτα στην Κίνα πριν φτάσει στην ευρωπαϊκή αγορά.