Σε μια εβδομάδα από σήμερα, στις 20 Απριλίου, η Lexus θα ανακοινώσει τα χαρακτηριστικά της έκδοσης παραγωγής του RZ 450e, δίνοντας ταυτόχρονα φωτογραφίες από το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της.

Σήμερα, όμως, διέρρευσαν μερικές φωτογραφίες αυτού, που προέρχονται από την Ιαπωνία και το κανάλι του Dicscovery. Σχεδιαστικά, στο εμπρός μέρος το RZ 450e μπορεί να υπερηφανεύεται ότι φέρει μια νέα εκδοχή της “spindle” μάσκας της Lexus. Πιο συγκεκριμένα, αντί αυτή να είναι πλήρως ανοιχτή, υπάρχει ένας μικρός αεραγωγός στο κάτω τμήμα και κάθετα ανοίγματα σε κάθε πλευρά.

Ακόμα, υπάρχουν λεπτά LED φωτιστικά σώματα, με το καπό να έχει έντονη κλίση προς τα εμπρός, ενώ στο εσωτερικό του ηλεκτρικού SUV θα υπάρχει -μεταξύ άλλων- ψηφιακός πίνακας οργάνων, μεγάλη οθόνη αφής και κοφτό τιμόνι.

Μηχανικά, η Lexus δεν έχει δώσει κάποια πληροφορία, αλλά η λογική λέει ότι το RZ 450e θα φέρει τα ίδια σύνολα με το bZ4X και το Subaru Solterra. Έτσι, το RZ 450e θα βασίζεται στην e-TNGA πλατφόρμα και λογικά θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, όπου στην πρώτη ο ηλεκτροκινητήρας θα είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα (μπροστοκίνητο) και στην δεύτερη και στους δύο, κάτι που το κάνει τετρακίνητο.

Αν υπάρχει προσθιοκίνητη έκδοση, αυτή θα φέρει έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 150 kW (204 ίππων) και 265 Nm ροπής, που θα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 8,4 δευτ., με την τελική να ανέρχεται σε 160 χλμ/ώρα. Στην τετρακίνητη έκδοση, κάθε ένας από τους δύο ηλεκτροκινητήρες θα αποδίδει 80 kW.

Η συνδυαστική τους απόδοση είναι στα 160 kW (217,5 άλογα) και 336 Nm ροπής, με την τελική ταχύτητα να μην αλλάζει. Ωστόσο, τα 0-100 χλμ/ώρα θα έρχονται σε 7,7 δευτ.

Η Lexus στοχεύει να προσφέρει μια πλήρη γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων (BEV) σε όλες τις κατηγορίες έως το 2030, με το 100% των πωλήσεις της να είναι BEV στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και την Κίνα, φτάνοντας το 1 εκατομμύριο μονάδες παγκοσμίως. Επιπλέον, η Lexus στοχεύει να πουλά μόνο ηλεκτρικά μοντέλα σε όλο τον κόσμο έως το 2035.