Έβγαλε 125.000 δολάρια αναφέροντας επαγγελματικά οχήματα στο ρελαντί

Σχετικά άρθρα

Κάποιοι στη Νέα Υόρκη έχουν μετατρέψει σε πολύ προσοδοφόρο επάγγελμα το να αναφέρουν στις αρχές επαγγελματικά οχήματα που λειτουργούν στο ρελαντί για περισσότερα από 3 λεπτά ενώ είναι σταθμευμένα.

Η Νέα Υόρκη έχει ψηφίσει από το 2019 ένα νόμο, τον Citizens Air Complaint Program, που δίνει την δυνατότητα στον καθένα να καταγράφει με το κινητό του τηλέφωνο ένα επαγγελματικό όχημα να λειτουργεί στο ρελαντί για 3 λεπτά (1 λεπτό αν είναι δίπλα σε σχολείο), αντί να είναι σβηστό. Στη συνέχεια το video υποβάλλεται στο site του Τμήματος Προστασίας του Περιβάλλοντος της πόλης μαζί με μια ένορκη δήλωση.

Διάβασε επίσης

Η Νέα Υόρκη επιβραβεύει τις καταγγελίες για παράνομο παρκάρισμα, δίνοντας το 25% του προστίμου στον καταγγέλλοντα

Οι αρχές θέλουν με αυτόν τον τρόπο να βελτιώσουν την ποιότητα του αέρα, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων που παράγουν τα επαγγελματικά οχήματα με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, ρύποι που προκαλούν προβλήματα υγείας στους κατοίκους της πόλης.

Ο κάθε παραβάτης πληρώσει πρόστιμο 350 δολαρίων ή περισσότερο, με τον πολίτη που αναφέρει την παράβαση να λαμβάνει 87,5 δολάρια ή το 1/4 του επιβαλλόμενου προστίμου.

Ο Donald Blair από τις αναφορές του που έκανε σε λεωφορεία και φορτηγά στο Μπρούκλιν, έχει καταφέρει ήδη να πληρωθεί με 55.000 δολάρια, ενώ θα ακολουθήσουν επιπλέον 70.0000 δολάρια. Αυτό σημαίνει πως ο Blair έχει αναφέρει περισσότερες από 1.400 παραβάσεις, με τον ίδιο να δηλώνει:

Αν θέλετε να αλλάξετε τη συμπεριφορά κάποιου, ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε είναι να τον χτυπήσετε στην τσέπη.

Διάβασε ακόμη

Αγγλία: Πρόστιμο στους οδηγούς, αν αφήνουν τον κινητήρα στο ρελαντί για να ξεπαγώσουν το παρμπρίζ

Ένας άλλος, ο Paul Slapikas έχει κερδίσει μέχρι στιγμής 64.000 δολάρια, ενώ ο Geroge Packenham, έχει κερδίσει μέχρι στιγμής 40.000 δολάρια.

Πέρυσι εκδόθηκαν περίπου 12.000 πρόστιμα για επαγγελματικά οχήματα που λειτουργούσαν στο ρελαντί, υπερδιπλάσια από τα 5.000 που είχαν εκδοθεί το 2019. Το δημαρχείο της Νέας Υόρκης λέει πως υπάρχει χρέος περίπου 8 εκατ. δολαρίων από απλήρωτα πρόστιμα οχημάτων στο ρελαντί.

Η Amazon χρωστάει 250.000 δολάρια από αυτά τα πρόστιμα και βρίσκεται στην πρώτη θέση. Η UPS είναι η επόμενη με χρέος 70.000 δολαρίων, ενώ η FedEx βρίσκεται στην τρίτη θέση με πρόστιμα 60.000 δολαρίων. Και οι τρεις εταιρείες είπαν ότι ήδη εργάζονται για την πληρωμή αυτών των προστίμων.

ΠηγήNBC New York

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ecclestone: Η Ferrari έχει πάρα πολλούς Ιταλούς για να επιστρέψει στη κορυφή της F1

Ο πρώην επικεφαλής της Formula 1, Bernie Ecclestone, δήλωσε πως η Ferrari έχει "πάρα πολλούς Ιταλούς" για να μπορέσει να επιστρέψει στην κορυφή της...

IIHS: Τα crash tests έχουν σώσει σχεδόν 50.000 ζωές

Χιλιάδες ζωές και δισεκατομμύρια δολάρια έχουν εξοικονομηθεί χάρη στις εξελίξεις στα crash tests και στην ασφάλεια των οχημάτων, σύμφωνα με νέα μελέτη του Insurance...

Honda, Nissan και Mitsubishi θέλουν να χρησιμοποιούν κοινά ανταλλακτικά στα μελλοντικά τους μοντέλα

Honda, Nissan και Mitsubishi σχεδιάζουν να προχωρήσουν σε κοινή χρήση βασικών εξαρτημάτων για τα επόμενα μοντέλα τους, ξεκινώντας από τις ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου (ECU),...

Η FIA απαγόρευσε τις αεροτομές στην εξάτμιση σαν της Ferrari για το 2027

Η FIA, το διοικητικό όργανο της Formula 1, προχώρησε σε αυστηροποίηση των τεχνικών κανονισμών για το 2027, απαγορεύοντας επίσημα τη χρήση των αεροτομών στην...