Σχεδόν τρία χρόνια μετά το TS 900 H Apex, η Tushek παρουσιάζει τώρα το TS 900 Apex, το οποίο -σύμφωνα με την σλοβένικη εταιρία έχει σχεδιαστεί για να είναι το απόλυτο hypercar. Η εταιρία αναφέρει ότι η περίοδος έρευνας και ανάπτυξης του TS 900 Apex, καθώς και οι δοκιμές εξέλιξης ήταν εντατικές, ενώ φέρει ριζοσπαστικές ιδέες για την επίτευξη του στόχου του.

Η ομάδα μηχανικών της Tushek κατάφερε να επιτύχει την αναλογία κιλών ανά ίππο να αγγίζει το 1, εξασφαλίζοντας ότι είναι το ελαφρύτερο υβριδικό υπεραυτοκίνητο στην αγορά. Αν σου θυμίζει κάτι αυτή η αναλογία, δεν έχεις άδικο, καθώς το είχε πετύχει η Koenigsegg με το One:1, το 2014, το οποίο όμως δεν ήταν υβριδικό.

Το αυτοκίνητο φέρει την τελευταία έκδοση του υβριδικού συστήματος, το οποίο ονομάζεται Tushek Direct Electric Drive (TDED), το οποίο περιγράφεται ως το σύστημα μετάδοσης κίνησης με την υψηλότερη πυκνότητα ισχύος παγκοσμίως.

Το TS 900 Apex συνδυάζει έναν 4,2-λίτρων V8 κινητήρα στο πίσω μέρος με δύο ηλεκτροκινητήρες στον μπροστά άξονα, συνδυαστικής απόδοσης 1.351 ίππων με 1.680 Nm ροπής. Το σώμα είναι κατασκευασμένο εξ’ολοκλήρου από carbon, με το συνολικό βάρους του αυτοκινήτου να μην ξεπερνά τα 1.343 κιλά.

Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,3 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε μόλις 7,4 δευτ., και τα 0-300 χλμ/ώρα σε 17,2 δευτ. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 380 χλμ/ώρα. Φορά Pirelli Trofeo Series R ελαστικά διαστάσεων 235/35 μπροστά και 305/30 πίσω, με τα φρένα να είναι της Brembo. Το hardtop είναι αφαιρούμενο, με τις πόρτες να ανοίγουν προς τα πάνω.

Η παραγωγή του TS900 Apex θα περιοριστεί σε μόλις 36 αυτοκίνητα, με το καθένα να ξεκινά από το 1,5 εκατ. ευρώ. Επιπλέον θα υπάρξει και η TS 900 Racer Pro έκδοση, ήτοι μια έκδοση μόνο για πίστα, με την παραγωγή αυτής να περιορίζεται σε 12 αυτοκίνητα, με την αναλογία κιλών ανά ίππο να είναι στο εντυπωσιακό 0,88.