Ο ντόρος που έχει δημιουργηθεί για το Toyota GR Corolla από την στιγμή που παρουσιάστηκε στην Αμερική είναι τεράστιος και η επιτυχία του εκπληκτικού hot hatch είναι δεδομένη.

Παρότι η κυκλοφορία του δεν θα ξεκινήσει πριν τα τέλη του έτους, στο παρακάτω video μπορείς να δεις τον επαγγελματία οδηγό της Toyota για το πρωτάθλημα Formula Drift, Ken Gushi, πίσω από το τιμόνι ενός GR Corolla, με τον τελευταίο να επιδεικνύει τις ικανότητες του αυτοκινήτου, τόσο στην πίστα όσο και στο χώμα.

Επιπλέον, ο Gushi παρέχει μερικές βασικές συμβουλές, που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο καθένας όταν βρεθεί την επόμενη φορά στην πίστα, καθώς ο Ιάπωνας οδηγός αναφέρει λεπτομερώς τι πρέπει να κάνεις όταν οδηγείς στην πίστα, αλλά και στο χώμα.

Το GR Corolla είναι τετρακίνητο, δίνοντας στον οδηγό περισσότερη ευελιξία και έλεγχο, με τον Gushi να αναφέρει πως πρέπει να φρενάρεις και να συμπεριφέρεσαι τις στροφές, καταδεικνύοντας τις διαφορές μεταξύ του τρόπου χειρισμού του αυτοκινήτου στην άσφαλτο, σε σύγκριση με το πώς λειτουργεί στο χώμα. Στη συνέχεια, ο Gushi μας “μαθαίνει” την τέχνη του heel-toe, καθώς και το φρενάρισμα με το αριστερό πόδι, το οποίο μπορεί να “κόψει” πολύτιμα δευτερόλεπτα από τον χρόνο ενός γύρου σου στην πίστα.

Μηχανικά, να θυμίσω ότι το GR Corolla διαθέτει τον ίδιο τρικύλινδρο 1.600άρη turbo κινητήρα (G16E-GTS) του GR Yaris, που στη περίπτωση του όμως αποδίδει 304 άλογα στις 6.500 σ.α.λ. και 370 Nm ροπής από τις 3.000 έως 5.550 σ.α.λ. Αυτό σημαίνει ότι αποδίδει 43 άλογα και 10 Nm ροπή περισσότερα από το μικρότερο “αδερφάκι”.