Μετά από πολλές καθυστερήσεις, η παραγωγή του Valkyrie ξεκίνησε τελικά στα τέλη του περασμένου έτους και τα πρώτα αυτοκίνητα έχουν ήδη παραδοθεί στους τυχερούς κατόχους τους.

Ωστόσο, πριν περίπου ένα μήνα η βρετανική εταιρία βρέθηκε στην πίστα του Mugello της γειτονικής Ιταλίας, με ένα πρωτότυπο του μοντέλου (το VP8) για δοκιμές εξέλιξης. Είναι απορίας άξιο για ποιο λόγο γίνονται οι δοκιμές, καθώς οι παραδόσεις έχουν ξεκινήσει.

Στην αρχή, οι συνθήκες στην πίστα ήταν πολύ κακές, με την βροχή να πέφτει ασταμάτητα, χωρίς αυτό να πτοεί τους μηχανικούς της Aston Martin. Ωστόσο, μετά το 5ο λεπτό, η πίστα είναι σχετικά στεγνή και η κατάσταση της πίστας σαφώς καλύτερη, που μας δίνει την ευκαιρία να ακούσουμε τον “κόφτη” του κινητήρα της Valkyrie, ο οποίος επεμβαίνει στις 11.000 σ.α.λ.

Να θυμίσω ότι το βρετανικό hypercar φέρει έναν 6,5-λίτρων ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας της Cosworth, ο οποίος έχει περιεχόμενη γωνία 65 μοιρών. Ο κινητήρας αποδίδει 1.014 άλογα στις 10.500 σ.α.λ, με 740 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Αυτός συνδυάζεται με ένα υβριδικό σύστημα απόδοσης 116 ίππων με 280 Nm ροπής, με το σύνολο να παράγει 1.160 άλογα στις 10.500 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή ανέρχεται στα 900 Nm και παράγεται στις 6.000 σ.α.λ.