Με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων να γίνονται όλο και πιο αυστηροί χρόνο με τον χρόνο, ο Frank van Meel, CEO της BMW M δήλωσε πως η νέα M2 θα είναι το τελευταίο M μοντέλο που θα φέρει μόνο κινητήρα εσωτερικής καύσης, μιας και τα επόμενα M μοντέλα θα κάνουν χρήση ηλεκτροκίνησης (48V, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά), ώστε να παράγουν λιγότερους ρύπους.

Μηχανικά η M2 θα φορά τον S58 twin-turbo 3,0-λιτρο κινητήρα που θα αποδίδει 420-455 άλογα με 550 Nm ροπής. Αυτός θα συνδυάζεται είτε με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο, είτε με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με την κίνηση να στέλνεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα, μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ενεργού M διαφορικού.

Τα 0-100 χλμ/ώρα θα είναι σε θέση να τα κάνει σε περίπου 4 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα σχεδόν 285 χλμ/ώρα. Θα διαθέτει ζάντες 19″ ή 20″, οροφή από ανθρακονήματα και θα κατασκευάζεται από τον Δεκέμβριο του 2022 στο εργοστάσιο της BMW στο San Luis Potosi στο Μεξικό, εκεί όπου κατασκευάζεται ήδη η 2-Series Coupe.
