Πως μπορεί να σταθεί ένα από τα φθηνότερα off-road μοντέλα της αγοράς απέναντι σε ένα από τα πιο ακριβά; Το Duster διαθέτει το προαιρετικό σύστημα τετρακίνησης, με το μεγάλο του πλεονέκτημα έναντι του Defender να έγκειται στο μικρό του μέγεθος και στο μικρότερο βάρος του.

Το ρουμάνικο μοντέλο ζυγίζει 1.405 κιλά και έχει μήκος 4.320 χλστ. και πλάτος 1.822 χλστ. Μηχανικά, κάτω από το καπό το Duster διαθέτει τον 1.500άρη πετρελαιοκινητήρα, απόδοσης 115 ίππων και 26ο Nm ροπής, που συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.

Από την άλλη, το Land Rover Defender 110 έχει μήκος 4.758 χλστ. (5.018 χλστ. συμπεριλαμβανομένης της εξωτερικά τοποθετημένης ρεζέρβας) και πλάτος 2.008 χλστ., ενώ το βάρος του 2.340 κιλά. Στην προκειμένη περίπτωση, το Defender 110 φέρει τον 3,0-λιτρο straight-6 πετρελαιοκινητήρα, απόδοσης 300 ίππων και 650 Nm ροπής, και συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων που στέλνει την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς.