Τον περασμένο μήνα η Porsche παρουσίασε το 718 Cayman GT4 ePerformance, με την γερμανική ομάδα να αφαιρεί το “718 Cayman” από το όνομα του. Το αυτοκίνητο έκανε το ντεμπούτο του στο περιθώριο του Goodwood Festival of Speed.

Τα επόμενα δύο χρόνια, το καινοτόμο όχημα δοκιμών θα ταξιδέψει σε άλλα μέρη στη Γερμανία και όχι μόνο, με στόχος να καταδειχθεί η δυναμική της ιδέας των οχημάτων αιχμής και οι δυνατότητες διάφορων αγωνιστικών μορφών που σχετίζονται με αυτό σε ομάδες πελατών μηχανοκίνητου αθλητισμού, συνεργάτες και υπεύθυνους λήψης αποφάσεων του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Το νέο ηλεκτρικό αγωνιστικό πρωτότυπο βασίζεται στο Mission R Concept που είδαμε τον Σεπτέμβριο του 2021 και διαθέτει το πλαίσιο της 718 Cayman GT4 Clubsport. Είναι κατά 14 εκατοστά πιο φαρδύ από την 718 Cayman GT4 Clubsport, με την Porsche να αναπτύσσει περίπου 6.000 ανταλλακτικά για το 718 Cayman GT4 ePerformance.

Οι δύο ηλεκτροκινητήρες και το πακέτο των μπαταριών προέρχονται από το Mission R Concept, με την GT4 ePerformance να αποδίδει 1.000 άλογα με την απόδοση να μειώνεται στα 650 άλογα και να είναι σταθερή για έναν 30λεπτο αγώνα. Η απόδοση των ηλεκτροκινητήρων μπορεί να φτάσει έως και τα (800 kW) 1.088 άλογα.

Σύμφωνα με την Porsche, οι χρόνοι της GT4 ePerformance είναι εφάμιλλοι με αυτούς της 911 GT3 Cup, όπως και η τελική ταχύτητα. Χάρη στη τεχνολογία των 900 volt, η μπαταρία, η οποία ψύχεται με λάδι, φορτίζει από το 5% στο 80% σε μόλις 15 λεπτά.

Τα αγωνιστικά ελαστικά της Michelin είναι κατασκευασμένα σε μεγάλο βαθμό από ανανεώσιμα υλικά, με το ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να έχει ένα φιλικό προς το περιβάλλον σώμα, μιας και είναι κατασκευασμένο από πλαστικό ενισχυμένο με φυσικές ίνες (NFRP), για τη μείωση των εκπομπών, σε σύγκριση με ένα σώμα που παράγεται από συνθετικά υλικά.

Η Porsche χρησιμοποίησε ακόμη και ανακυκλωμένο ανθρακόνημα για να δείξει πως ακόμη και ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο μπορεί να κατασκευαστεί με γνώμονα τη βιωσιμότητα.