Για ακόμα μια φορά αποδεικνύεται ότι οι ζωές των ανθρώπων στη Κεντρική Αμερική έχουν μικρότερη σημασία για τις αυτοκινητοβιομηχανίες απ’ότι στις ανεπτυγμένες χώρες. Τα αυτοκίνητα που προορίζονται για τις φτωχότερες περιοχές του κόσμου, όπως η Κεντρική Αμερική, η Λατινική Αμερική, η Ινδία και η Αφρική, δεν έχουν τα ίδια υψηλά στάνταρ ασφάλειας που συναντάμε στα αυτοκίνητα που οδηγούμε στην Ευρώπη, στις ΗΠΑ κα στον υπόλοιπο κόσμο.

Στο video θα δεις ένα Hyundai Accent που πωλείται στην αγορά των ΗΠΑ και ένα Hyundai Grand i10, το αντίστοιχο μοντέλο της Hyundai στη μεξικάνικη αγορά, με τον GlobalNCAP να πραγματοποιεί μετωπικό crash test των δύο σεντάν.

Το αποτέλεσμα είναι αποκαρδιωτικό για το Grand i10, καθώς το σώμα υπέστη τόσες ζημιές που η περιοχή της πόρτας κατέρρευσε, η μπροστά κολόνα λύγισε και το τιμόνι μετακινήθηκε προς τα πίσω. Με δύο μόνο αερόσακους, το επίπεδο προστασίας στα μπροστινά καθίσματα είναι κοντά στο 0 με έναν ειδικό του Global NCAP να λέει ότι ο κίνδυνος θανατηφόρου ή σοβαρού τραυματισμού είναι πολύ υψηλός.

Από την άλλη πλευρά, το Accent απέδωσε σημαντικά καλύτερα. Σίγουρα δεν είναι το πιο προηγμένο όχημα της αγοράς, αλλά το αμάξωμά του και οι 6 αερόσακοί του προστάτευσαν τους επιβάτες. Είναι πιθανώς ασφαλές να πούμε ότι, σε περίπτωση πραγματικής σύγκρουσης μεταξύ αυτών των δύο οχημάτων, οι επιβάτες στο Accent απλώς θα έφευγαν με ελαφρά τραύματα, ενώ εκείνοι στο Grand i10 θα τραυματίζονταν βαριά.

Αξίζει να σημειωθεί πως το Accent συναρμολογείται στο Μεξικό, ενώ το Grand i10 προέρχεται από το εργοστάσιο της Hyundai στην Ινδία.