Πριν σχεδόν 10 μήνες η Hyundai παρουσίασε ένα φιλόδοξο σχέδιο για την διάδοση του υδρογόνου ως ισχυρή και βιώσιμη πηγή ενέργειας στην αυτοκινητοβιομηχανία στις επόμενες δύο δεκαετίας.

Το Hydrogen Vision 2040, όπως το ονομάζει το πλάνο της η νοτιοκορεατική εταιρία, αναφέρει πως μέχρι το 2030 θα προσφέρει στην αγορά αυτοκίνητα με κυψέλες υδρογόνου (FCEV) που θα έχουν παρόμοια τιμή με τα αμιγώς ηλεκτρικά.

Ωστόσο, η Hyundai αποφάσισε να καθυστερήσει την κυκλοφορία της νέας γενιάς του Nexo έως το 2024, λόγω προβλημάτων με την ανάπτυξη των κυψελών καυσίμου, επικαλούμενη την βιομηχανία ανταλλακτικών αυτοκινήτων. Η σημερινή γενιά του Nexo κυκλοφόρησε το 2018 και η νοτιοκορεάτικη εταιρία είχε προγραμματίσει να ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή και τις πωλήσεις του νέου Nexo το δεύτερο εξάμηνο του επόμενου έτους, αλλά αποφάσισε να το αναβάλει για το 2024.

Επιπλέον, η Hyundai δεν έχει ακόμα οριστικοποιήσει το χρονοδιάγραμμα των λανσαρισμάτων των υδρογονοκίνητων μοντέλων για την Genesis, καθώς το project για την ανάπτυξη των πρώτων οχημάτων κυψελών καυσίμου της Genesis ανεστάλη στα τέλη του περασμένου έτους.