Η Mazda παρουσίασε σήμερα έναν νέο 3,3-λίτρων diesel κινητήρα που τοποθετείται στο CX-60. Πρόκειται για έναν εξακύλινδρο σε σειρά e-Skyactiv D κινητήρα πετρελαίου που προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ιπποδύναμης, 200 και 254 ίππων με έως 550 Nm ροπής.
Ο κινητήρας που έχει θερμική απόδοση πάνω από 40%, φέρει 48V ήπιο υβριδικό σύστημα και σε συνδυασμό με την τεχνολογία ανάφλεξης DCPCI (Distribution-Controlled Partially Premixed Compression Ignition), η μέση κατανάλωση του ανακοινώνεται στα 4,9 λίτρα στα 100 χλμ και οι εκπομπές CO2 στα 127 γρ/χλμ, στον κύκλο μέτρησης WLTP στην έκδοση με τα 200 άλογα (5,3 λίτρα/100 χλμ και 137 γρ/χλμ εκπομπές CO2 στην έκδοση των 254 ίππων).
Η υψηλή ροπή του κινητήρα δίνει στο CX-60 ικανότητα ρυμούλκησης βάρους μέχρι 2.500 κιλών, ενώ ως αποτέλεσμα της απλής του δομής, το βάρος του κινητήρα είναι παρόμοιο με αυτό του 2.2 λίτρων Mazda Skyactiv D τετρακύλινδρου κινητήρα πετρελαίου, μειώνοντας τη διαφορά στη διαχείριση της ισορροπίας.
Διαθέσιμο στις περισσότερες Ευρωπαϊκές αγορές, η πώληση του Mazda CX-60 diesel θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2023. Μέσα στο 2023, η εταιρεία θα παρουσιάσει ένα καινούργιο μοντέλο, το Mazda CX-80, το οποίο είναι μεγαλύτερο από το Mazda CX-60 και θα περιλαμβάνει 3 σειρές θέσεων.