Η Aston Martin αποκάλυψε σήμερα το νέο της λογότυπο, καθώς και τη νέα στρατηγική της. Αυτή είναι η όγδοη φορά στα 109 χρόνια ιστορίας της βρετανικής εταιρίας που αλλάζει το λογότυπό της, με τις αλλαγές να είναι λίγες και διακριτικές, αλλά εύκολο να εντοπιστούν.
Η εταιρία με έδρα το Gaydon της Αγγλίας επέλεξε να διατηρήσει το εμβληματικό σχέδιο των φτερών, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1932. Ωστόσο, έχει αφαιρεθεί η κεντρική κυρτή γραμμή, που υπήρχε κάτω από το όνομα της “Aston Martin” που συνέδεε τα δύο φτερά, ενώ πλέον υπάρχουν πιο παχιές γραμμές σε όλη την επιφάνεια του σήματος. Εκτός από αυτά τα δύο πράγματα, δεν υπάρχουν άλλες αλλαγές.
Μαζί με το νέο λογότυπο ήρθε και η νέα έκφραση της Aston Martin, η οποία είναι: “Intensity. Driven.” (Ένταση. Οδηγείται). Σύμφωνα με την εταιρία:
Η εν λόγω φράση “την ισχυρή, καθιερωμένη φήμη της για το συνδυασμό πολυτελούς δεξιοτεχνίας και εκλεπτυσμένου σχεδιασμού με συναίσθημα υψηλών οκτανίων και έντονη οδηγική απόλαυση, όπως ορίζεται από νέα μοντέλα που κόβουν την ανάσα, όπως η DBX707, η V12. Vantage και η ασυμβίβαστη Aston Martin Valkyrie.
Το νέο λογότυπο θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση στα μονοθέσια της Formula 1 της Aston Martin στο Γαλλικό Grand Prix αυτό το Σαββατοκύριακο, ακριβώς στην 100η επέτειο από την πρώτη είσοδο της μάρκας στους Grand Prix αγώνες.