Carbon, ορείχαλκος, τιτάνιο, χάλυβας, PVC και ακρυλικό Vs υδραυλικής πρέσας

Σχετικά άρθρα

Γνωρίζεις τις ιδιότητες των ανθρακονημάτων και τη χρησιμότητα τους σε αγωνιστικά συνήθως αυτοκίνητα. Είναι εξαιρετικά γερό, ανθεκτικό και πολύ ελαφρύ, αλλά ακόμα και αυτό το υλικό έχει τα αδύναμα σημεία του όπως το ότι ναι μεν αντέχει υψηλές πιέσεις αλλά δεν είναι σχεδιασμένο να κάμπτεται.

Στο video θα δεις εκτός από τον κύλινδρο από carbon, να συμπιέζονται στη πρέσα και κύλινδροι από αλουμίνιο, ορείχαλκο, τιτάνιο, χάλυβα χαμηλής ποιότητας, ανοξείδωτο χάλυβα, PVC και ακρυλικό.

Ποιο υλικό πιστεύεις πως άντεξε τη μεγαλύτερη πίεση προτού καμφθεί; Δεν θα σου πω ποιο υλικό είναι το δυνατότερο, αν και η απάντηση είναι η προφανής, αλλά το μέγιστο της δύναμης που ασκήθηκε έφτασε τα 15.800 κιλά.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...