Κατά την επίσκεψη μας στο Concorso d’Eleganza στη διάσημη Villa d’Este, που βρίσκεται στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας και διεξήχθη μεταξύ 20 και 22 Μαΐου, είχαμε την ευκαιρία να δούμε μέσα σε ένα κατάλληλα διαμορφωμένο κουτί την έκδοση παραγωγής της BMW XM.
Ωστόσο, στην είσοδο του “μυστικού” δωματίου μας πήραν το κινητό, καθώς απαγορεύονταν οι φωτογραφίες. Εμφανισιακά, η έκδοση παραγωγής του XM Concept είναι ίδια κατά 90% με το πρωτότυπο, με το αυτοκίνητο να έχει τις διαστάσεις της X7, αλλά να διαθέτει πιο αιχμηρές επιφάνειες.
Μετά από τέσσερις μήνες, η BMW είναι έτοιμη να παρουσιάσει την XM, τα αποκαλυπτήρια της οποίας θα γίνουν στις 27 του μήνα. Γι’αυτό, και πριν λίγα λεπτά η γερμανική εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα το παρακάτω teaser video του μοντέλου. Αυτό αναμένεται να μπει στην παραγωγή προς το τέλος του έτους, με την συναρμολόγηση του να γίνεται στο εργοστάσιο της εταιρίας στο Spartanburg της Νότιας Καρολίνας στις ΗΠΑ.
https://youtu.be/-wSJUZlry_0
Μηχανικά, η XM θα φέρει κάτω από το καπό έναν νέο 4,0-λίτρο V8 plug-in υβριδικό σύνολο, με την απόδοση του να είναι αρχικά 650 άλογα με 800 Nm ροπής, καθώς αργότερα φημολογείται ότι θα υπάρξει και δυνατότερη έκδοση, που θα αποδίδει πιθανώς 750 άλογα 1.000 Nm ροπής. Η ηλεκτρική αυτονομία της XM θα είναι 80 χλμ, στον κύκλο WLTP.
Έχει σχεδόν ίση κατανομή βάρους (50:50) ανάμεσα στους δύο άξονες, με την ενεργή Μ Professional ανάρτηση να βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό. Αυτή διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, νέα ελατήρια, ενώ για πρώτη φορά σε M μοντέλο της BMW, υπάρχει ηλεκτρομηχανικό σύστημα σταθεροποίησης των κλίσεων του αμαξώματος με τεχνολογία 48-volt.
Με την πρόσθετη λειτουργία Active Roll Comfort, το σύστημα μειώνει την τάση κλίσης εξαιτίας των ανωμαλιών του οδοστρώματος, στη μία πλευρά. Την ίδια στιγμή, ρυθμίζει ενεργά το ύψος του αμαξώματος στην αντίστοιχη πλευρά του οχήματος.
Το Integral Active Steering αποτελεί επίσης μέρος του στάνταρ εξοπλισμού του μοντέλου της BMW M για πρώτη φορά και προάγει την ευελιξία και τη δυναμική συμπεριφορά στις στροφές, καθώς και την ευστάθεια κατά την αλλαγή λωρίδων.