Η M2 και η 3.0 CSL είναι τα τελευταία M μοντέλα που έχουν μόνο κινητήρα εσωτερικής καύσης, μιας και τα επόμενα αυτοκίνητα του M τμήματος της BMW θα κάνουν χρήση ηλεκτροκίνησης (48V, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά), ώστε να παράγουν λιγότερους ρύπους.

Σύμφωνα με τον Frank van Meel, CEO της BMW M η επόμενη, τρίτη γενιά της M2 που αναμένεται στις αρχές της επόμενης δεκαετίας, κατά πάσα πιθανότητα θα είναι αμιγώς ηλεκτρική, εξηγώντας πως επειδή η BMW M έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο να χρησιμοποιεί στα μοντέλα της τρικύλινδρους ή τετρακύλινδρους κινητήρες, η διατήρηση του εξακύλινδρου κινητήρα και η προσθήκη του plug-in υβριδικούς συστήματος θα κάνει το μοντέλο πολύ βαρύ, προσθέτοντας:

Ένα plug-in υβριδικό σε ένα μικρό αυτοκίνητο μπορεί να είναι ένα δύσκολο ζήτημα, επειδή τα plug-in υβριδικά πρέπει να έχουν επαρκή ισχύ, ακόμα κι αν το ηλεκτρικό μέρος δεν είναι διαθέσιμο. Εάν ο βασικός κινητήρας δεν είναι αρκετά δυνατός, τότε ένα plug-in υβριδικό δεν έχει νόημα.