Το 2018 το VW Group αποφάσισε να κάνει ξεχωριστή μάρκα τη Cupra και από τότε είναι εμφανές πως ο γερμανικός όμιλος επενδύει περισσότερο πάνω στη Cupra και όχι στη SEAT, με τις πωλήσεις της πρώτης να αυξάνονται χρόνο με τον χρόνο, ενώ στοχεύει σε ένα νεότερο ηλικιακά κοινό σε σχέση με τους πελάτες της SEAT.

Από την άλλη οι πωλήσεις της SEAT υποχωρούν και τον Ιούλιο είδε τις πωλήσεις της να μειώνονται κατά 45%, ενώ τον Αύγουστο μειώθηκαν κατά 42%, σε σύγκριση με τους ίδιους μήνες του 2021.

Ποιο όμως είναι το μέλλον της SEAT; Ο CEO της Volkswagen, Thomas Schafer, σε πρόσφατη συνέντευξή του δήλωσε πως:

Δεν σκοτώνουμε τη SEAT. Πρέπει απλώς να αποφασίσουμε για το μέλλον της. Είναι μια χαρά μέχρι το 2028 ή το 2029. Είναι μια μάρκα εισαγωγικού επιπέδου για νέους πελάτες. Σημειώνει αξιόλογες πωλήσεις στην Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Αυστρία.

Η Cupra είναι το μέλλον της SEAT. Η Cupra είναι η επανεφεύρεση της SEAT στο μέλλον. Η Cupra θα προχωρήσει πολύ πιο γρήγορα στην ηλεκτροκίνηση.

Πρόσθεσε πως μετά είναι πιθανότερο να μετατραπεί σε μια εταιρία κινητικότητας, όπως είναι η Mobilize της Renault.