Το Toyota GR86 μετατράπηκε σε ηλεκτρικό αγωνιστικό

Σχετικά άρθρα

Στη SEMA η Scalar Performance μας δείχνει το SCR1, ένα Toyota GR86 που έχει μετατραπεί σε ηλεκτρικό αγωνιστικό. Ο 2,0-λιτρος κινητήρας έχει αντικατασταθεί από έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 333 άλογα με 468 Nm ροπής. Τα 0-96 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 265 χλμ/ώρα.

Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 65 kWh και επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται με αγωνιστικούς ρυθμούς για 45 λεπτά, με τη πλήρη φόρτισή της να ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 20 λεπτά με χρήση DC ταχυφορτιστή 150 kW.

Η κίνηση στέλνεται στον πίσω άξονα μέσω ενός Torsen μπλοκέ διαφορικού, με τι ζάντες 18″ να είναι της Enkei. Το αυτοκίνητο απέκτησε νέο bodykit με μεγάλη πίσω αεροτομή, roll cage, αγωνιστικό Sparco κάθισμα και ζώνες ασφαλείας 6 σημείων.

Η ανάρτηση είναι της Ohlins, τα φρένα της Brembo, με το βάρος του SCR1 να ανέρχεται στα 1.379 κιλά, 103 λιγότερο από το εργοστασιακό Toyota GR86.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Νέα Shelby Super Snake με 830 άλογα και πολύ carbon

Η Shelby American παρουσίασε σήμερα την Super Snake έκδοση της νέας γενιάς της Mustang. Το αυτοκίνητο ξεχωρίζει από την επιθετική του εμφάνιση με νέους...

Η Toyota ανακαλεί 211.000 Prius

Η Toyota προχωρά στην ανάκληση 211.000 Prius και Prius Prime, παγκοσμίως, παραγωγής 2023 και 2024, επειδή οι πίσω πόρτες ενδέχεται να ανοίξουν απροσδόκητα. Το Prius...

Rezvani Retro RR1. Μια 911 με “σύγχρονη-ρετρό” εμφάνιση

Η νέα δημιουργία της Rezvani είναι το Retro RR1. Πρόκειται για μια 911 (992) που διαθέτει νέο αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, με ρετρό σχεδίαση...

EuroNCAP: Πεντάστερα τα Nio EL6, Toyota C-HR και υπό προϋποθέσεις το Honda CR-V

Ο EuroNCAP έκανε γνωστά τα αποτελέσματα των δοκιμών ασφάλειας που διενήργησε στα Nio EL6, Toyota C-HR, και Honda CR-V υπό τους ενημερωμένους κανονισμούς του...