Το Toyota GR86 μετατράπηκε σε ηλεκτρικό αγωνιστικό

Σχετικά άρθρα

Στη SEMA η Scalar Performance μας δείχνει το SCR1, ένα Toyota GR86 που έχει μετατραπεί σε ηλεκτρικό αγωνιστικό. Ο 2,0-λιτρος κινητήρας έχει αντικατασταθεί από έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 333 άλογα με 468 Nm ροπής. Τα 0-96 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 265 χλμ/ώρα.

Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 65 kWh και επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται με αγωνιστικούς ρυθμούς για 45 λεπτά, με τη πλήρη φόρτισή της να ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 20 λεπτά με χρήση DC ταχυφορτιστή 150 kW.

Η κίνηση στέλνεται στον πίσω άξονα μέσω ενός Torsen μπλοκέ διαφορικού, με τι ζάντες 18″ να είναι της Enkei. Το αυτοκίνητο απέκτησε νέο bodykit με μεγάλη πίσω αεροτομή, roll cage, αγωνιστικό Sparco κάθισμα και ζώνες ασφαλείας 6 σημείων.

Η ανάρτηση είναι της Ohlins, τα φρένα της Brembo, με το βάρος του SCR1 να ανέρχεται στα 1.379 κιλά, 103 λιγότερο από το εργοστασιακό Toyota GR86.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Διαθέσιμο στην Ευρώπη το Toyota Hilux με ήπιο υβριδικό πετρελαιοκινητήρα

Μετά την Αυστραλία, σειρά παίρνει η αγορά της Ευρώπης για να γίνει διαθέσιμο το Hilux με ένα νέο πετρελαιοκινητήριο σύνολο. Πιο συγκεκριμένα, σήμερα κάτω...

Tesla Cybertruck UP Invincible by Unplugged Performance

Η Unplugged Performance έγινε από τους πρώτους βελτιωτικούς οίκους που παρουσιάζει την πρότασή της για το Tesla Cybertruck. Η σειρά των αξεσουάρ ονομάζεται Up Invincible...

Επίσημο: Toyota Urban SUV Concept για την Ευρώπη, στην αγορά το 1ο εξάμηνο του 2024

Στην Ευρώπη, το εξηλεκρισμένο μείγμα της Toyota βρίσκεται ήδη στο 71% και αναμένεται να αυξηθεί στο 75% το 2024, και αυτό θα επεκταθεί περαιτέρω,...

Ο ποιοτικός έλεγχος του κάθε Toyota Century SUV διαρκεί 3,5 ώρες

Τον περασμένο Σεπτέμβριο η Toyota αποκάλυψε την SUV έκδοση του πολυτελέστατου Century, και σήμερα μαθαίνουμε περισσότερα για την προσοχή που δίνεται κατά τη διαδικασία...