Το νέο της, δισδιάστατο, λογότυπο παρουσίασε σήμερα η Audi, με την εταιρία να τονίζει πως είναι σημαντικά πιο μοντέρνο από αυτό που αντικαθιστά.

Το νέο λογότυπο δεν έχει καθόλου χρώμιο, αλλά μια ασπρόμαυρη εμφάνιση, – θα συνεχίσει να προσφέρεται και όλο μαύρο σε διάφορες εκδόσεις- με την εταιρία να αλλάζει και τη γραμματοσειρά που χρησιμοποιεί στα μοντέλα της, με μια νέα, την Audi Type όπως την ονομάζει.

Η ψηφιακή εποχή έκανε τις αυτοκινητοβιομηχανίες να προχωρήσουν στην αλλαγή των λογοτύπων τους τα τελευταία χρόνια και αρκετές έχουν επιλέξει δισδιάστατα σχέδια που διατηρούν σταθερά τα λογότυπα σε όλα τα μέσα, από τις οθόνες των υπολογιστών μέχρι την μπροστινή μάσκα.

Εκτός από την Audi, δισδιάστατο λογότυπο έχουν μεταξύ άλλων η VW, η BMW, η Nissan, η Skoda, η Kia, η Peugeot, η GM και η Buick.