Την άκρως συλλεκτική 3.0 CSL παρουσίασε σήμερα η BMW, με την παραγωγή της να περιοριστεί σε μόλις 50 μονάδες, ενώ η τιμή της φημολογείται πως ανέρχεται στις 750.000 ευρώ.

Το αυτοκίνητο αποτίει φόρο τιμής στο Coupe Sport Lightweight της δεκαετίας του 1970 και η BMW το περιγράφει ως το “πιο αποκλειστικό ειδικό μοντέλο” στην ιστορία του τμήματος M.

Η χαρακτηριστική μάσκα ακολουθεί αυτή του 3.0 CSL Hommage concept του 2015 , αλλά τώρα έχει ένα ένθετο σε σχήμα πλέγματος σε δομή διαμαντιού. Το πλαίσιο της μάσκας διαθέτει σατινέ φινίρισμα αλουμινίου, με το ίδιο να υπάρχει και στα πλαϊνά παράθυρα. Τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας λέιζερ και έχουν κίτρινα στοιχεία όπως στην M4 CSL, τιμώντας τα αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Επίσης το αυτοκίνητο διαθέτει φουσκωμένα φτερά, δύο αεροτομές, διαχύτη και μονομπούλονες ζάντες 20″ μπροστά και 21″ με κατά παραγγελία ελαστικά της Michelib που έχουν το “50” στο πλάι τους, τιμώντας με αυτόν τον τρόπο τον μισό αιώνα ζωής του τμήματος Μ.

Βαμμένη στο Alpine White Uni χρώμα με παραδοσιακά M γραφικά σε γαλάζιο, μπλε και κόκκινο χρώμα, η 3.0 CSL φορά τον δυνατότερο εξακύλινδρο κινητήρα που έχει κατασκευάσει μέχρι σήμερα η BMW. Συγκεκριμένα, ο 3,0-λίτρων twin-turbo κινητήρας αποδίδει 560 άλογα με 550 Nm ροπής που συνδυάζεται αποκλειστικά με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.

Αυτός είναι και ο λόγος που η ροπή είναι μειωμένη κατά 100 Nm σε σχέση με την ροπή των M4 Competition και M4 CSL, μιας και το χειροκίνητο κιβώτιο δεν μπορεί να διαχειριστεί περισσότερη ροπή, όπως κάνει το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Ζυγίζει 1.625 κιλά, όσα και η M4 CSL και 100 λιγότερα από την M4 Competition. Η κίνηση στέλνεται στους πίσω τροχούς μέσω του M διαφορικού, με τα carbon-κεραμικά φρένα (400 χλστ. μπροστά και 380 χλστ. πίσω) να βρίσκονται στον βασικό εξοπλισμό, όπως και η M προσαρμοσμένη ανάρτηση, εστιασμένη για χρήση στη πίστα με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Στο εσωτερικό υπάρχουν carbon καθίσματα, CFRP επενδύσεις στις πόρτες και λευκός επιλογέας ταχυτήτων.

Η βαφή απαιτεί μια συγκεκριμένη διαδικασία ενώ ορισμένα από τα εξαρτήματα CFRP θα κατασκευάζονται χειροποίητα. Κάθε αυτοκίνητο περνά από οκτώ κύκλους συναρμολόγησης σε εξίσου 8 σταθμούς παραγωγής κατά τη διάρκεια μιας πολύπλοκης διαδικασίας που διαρκεί έως και 10 ημέρες για να ολοκληρωθεί η κατασκευή κάθε μιας BMW 3.0 CSL.