Νέο λογότυπο για τη Lancia και νέα σχεδιαστική γλώσσα

Σχετικά άρθρα

Η Lancia παρουσίασε σήμερα το νέο της λογότυπο, που σηματοδοτεί την εξηλεκτρισμένη εποχή της, ενώ παράλληλα η εταιρία παρουσίασε και το Pu+Ra Zero concept που μας δείχνει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα των μοντέλων της.

Το νέο λογότυπο είναι το 8ο στα 116 χρόνια ιστορίας της Lancia και από τις αρχές του 2024 θα τοποθετηθεί στο νέο Ypsilon, τη νέα ναυαρχίδα της μάρκας και τη νέα Delta.

Εμπνευσμένο από το λογότυπο του 1957, το οποίο παρουσιάστηκε με τη Lancia Flaminia, το νέο λογότυπο είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, ενώ υπάρχει και νέα γραμματοσειρά.

Το Lancia Pu+Ra Design, γεννημένο από τη σύνθεση των λέξεων “Pure” (“Καθαρή”) και “Radical” (“Καινοτόμα”), είναι το όνομα της νέας και βιώσιμης σχεδιαστικής γλώσσας της Lancia, η οποία θα εμπνεύσει τα μελλοντικά μοντέλα της μάρκας.

Ο σχεδιασμός των Aurelia και Flaminia θα είναι εμφανείς στα μελλοντικά μοντέλα της Lancia, μαζί με μοντέρνες εκφράσεις της καινοτομίας και την απλότητας, οι οποίες αντλούν έμπνευση από τη μόδα και την αρχιτεκτονική, αλλά και τη ιστορία της μάρκας στους αγώνες, όπως αυτή εκφράστηκε από τα Stratos και τη Delta.

Στο εσωτερικό, το Lancia Pu+RA Design δημιουργεί μια σύνδεση με το design των Ιταλικών επίπλων, με προσοχή στην λεπτομέρεια, τα υλικά και την καινοτομία. Ξεχωρίζει από τις απλές γεωμετρικές φόρμες και τη “ζεστή” και εκλεπτυσμένη αίσθηση. Όλα τα παραπάνω ενισχύονται με την χρωματική προσέγγιση “color blocking” και την επιλογή ποιοτικών και φιλικών προς το περιβάλλον υλικών που προσδιορίζουν το μελλοντικό πνεύμα της μάρκας.

Αυτή η διαφορετική προσέγγιση οδήγησε τη Lancia στην απόφαση να συνεργαστεί με την Cassina, μια από τις πλέον διάσημες Ιταλικές εταιρείες στο χώρο της σχεδίασης επίπλου και εσωτερικών χώρων με ιστορία άνω των 100 χρόνων. Η Cassina θα μεταφέρει την εμπειρία της στο χώρο του αυτοκινήτου παράλληλα με τις αξίες της Lancia, συνδυάζοντας δύο διαφορετικές πτυχές του made in Italy, με μέγιστη εστίαση στη βιωσιμότητα και την άνεση.

Ο Luca Napolitano, CEO της Lancia, είπε:

Η νέα εποχή της Lancia ξεκινά σήμερα, με το νέο λογότυπο και ένα ξεκάθαρο σχεδιαστικό όραμα. Εν αναμονή του νέου Ypsilon, του πρώτου μοντέλου της νέας Lancia, παρουσιάζουμε το Lancia Pu+Ra Zero, ένα τρισδιάστατο μανιφέστο που θα εμπνεύσει τα μοντέλα που θα λανσάρουμε την περίοδο 2024-2028.

Είναι ένα έργο τέχνης, όπου το παρελθόν και το μέλλον βρίσκονται σε συνεχή επαφή, όπως και η κομψότητα σε ισορροπία με το καινοτόμο πνεύμα. Σήμερα, ξεκινά η Αναγέννηση που θα εκπλήξει όλους τους φίλους της Lancia. Η Lancia θα είναι και πάλι μια ελκυστική, αξιοσέβαστη και αξιόπιστη μάρκα στην Ευρωπαϊκή αγορά των premium αυτοκινήτων.

Το δεκαετές στρατηγικό πλάνο της Lancia περιλαμβάνει τρία νέα μοντέλα, τα οποία θα παρουσιάζονται ανά δύο χρόνια με αρχή το 2024, ώστε να καλυφθεί το 50% της αγοράς. 

Η Lancia αναφέρει πως στόχος της είναι να γίνει “μια ελκυστική, αξιοσέβαστη και αξιόπιστη μάρκα στην Ευρωπαϊκή αγορά των premium αυτοκινήτων”, ενώ από το 2028 και έπειτα θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Το 50% των επιφανειών στην καμπίνα του νέου Ypsilon που είναι προσβάσιμες από τους επιβάτες είναι κατασκευασμένες από οικολογικά υλικά, ενώ το νέο μοντέλο πώλησης της μάρκας θα εστιάζει στο διαδίκτυο.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Νέο Opel Grandland

Στις αρχές του μήνα η Opel αποκάλυψε το νέο Frontera και σήμερα η γερμανική εταιρία μας δείχνει τη νέα γενιά του Grandland, που τοποθετείται...