Αυτό το άψογο VW Golf Mk1 κρύβει δύο VR6 turbo κινητήρες

Σχετικά άρθρα

Ο βελτιωτικός οίκος MTM (Motoren Technik Mayer) ιδρύθηκε το 1990 από τον κ. Roland Mayer, τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, που έχει έδρα το Wettstetten της Γερμανίας και η μηχανολογική της τεχνογνωσία επικεντρώνεται σε μάρκες όπως η Audi, η Seat, η Skoda, η VW, η Ferrari, η Lamborghini, η Porsche και η Bentley.

Η εταιρεία απέκτησε φήμη στο χώρο των βελτιώσεων μετά τις δοκιμές υψηλής ταχύτητας των projects της, αλλά το πιο αξιομνημόνευτο από όλα είναι το διάσημο Audi TT Bimoto, το οποίο, ουσιαστικά, κατέρριψε τα ρεκόρ ταχύτητας. Η πρώτη του δημόσια εμφάνιση χρονολογείται από το 2003. Εκείνη την εποχή, κατέγραψε το πρώτο επίσημο ρεκόρ ταχύτητας των 374 χλμ/ώρα κατά τη διάρκεια δοκιμών στην πίστα Nardo στην Ιταλία.

Αυτό το έκανε να ήταν -τότε- το ταχύτερο νόμιμο αυτοκίνητο παραγωγής που δοκιμάστηκε από την MTM. Αργότερα, τον Ιούλιο του 2007, η δεύτερη έκδοση αυτού του εκπληκτικού πυραύλου με τροχούς πέτυχε ακόμη υψηλότερη τελική ταχύτητα 393 χλμ/ώρα, κάνοντας νέο επίσημο ρεκόρ ταχύτητας στην πίστα δοκιμών του Papenburg της Γερμανίας, με τον Florian Gruber να βρίσκεται πίσω το τιμόνι.

Αυτό που έκανε ιδιαίτερο το TT Bimoto ήταν η ύπαρξη δύο 1,8-λίτρων κινητήρων και δύο 6-τάχυτων κιβωτίων ταχύτητας, με τον κάθε πακέτο (κινητήρας-κιβώτιο) να βρίσκεται πάνω από τον κάθε άξονα που κινεί. Συνολικά, οι δύο κινητήρες και τα δύο κιβώτια ταχυτήτων δούλευαν άψογα και σε απόλυτο συγχρονισμό, αναπτύσσοντας περίπου 700-800 ίππους στην πρώτη έκδοση του αυτοκινήτου, πλησιάζοντας τους 1.000 ίππους τα επόμενα χρόνια.

Βάζοντας στην άκρη τον παραπάνω πρόλογο, ο ιδιοκτήτης αυτού του Volkswagen Golf MK1 του 1979 από τη Νότια Αφρική φαίνεται να είχε στο μυαλό του αυτό ακριβώς το project, χωρίς ωστόσο καμία βοήθεια από την MTM. Πιο συγκεκριμένα, ο σημερινός ιδιοκτήτης, Willem Jacobus, το αγόρασε το 2006 με έναν φίλο του και από τότε το αυτοκίνητο έχει υποστεί κάποιες σημαντικές αλλαγές. Μπορεί να μην το δείχνει απ’έξω, αλλά αυτό το VW κρύβει δύο κινητήρες μέσα του.

Το project του Golf δεν ξεκίνησε με τους δύο κινητήρες στο μυαλό του Jacobus, καθώς ο τελευταίος πρώτα τοποθέτησε έναν μεγαλύτερο κινητήρα, που μετά τον πούλησε σε έναν ανιψιό του. Έπειτα, ο Jacobus τοποθέτησε έναν VR6 και στη συνέχεια, ο ανιψιός πούλησε πίσω στον Jacobus τον κινητήρα. Τότε, ο τελευταίος αποφάσισε να τοποθετήσει τον δεύτερο κινητήρα στο αυτοκίνητο. Έτσι, κατασκεύασε βάσεις κινητήρα και νέο πίσω υποπλαίσιο από χάλυβα, καθιστώντας το όσο το δυνατόν ασφαλέστερο.

Αργότερα, ο Jacobus πρόσθεσε διπλά turbo στους κινητήρες, ανεβάζοντας την ισχύ του αυτοκινήτου στα 536 άλογα και στα 800 Nm ροπής. Όπως και στο TT Bimoto, o εμπρός κινητήρας κινεί τον άξονα από κάτω του και ο πίσω κινητήρας τους πίσω τροχούς, με τους δύο κινητήρες να λειτουργούν ανεξάρτητα ο ένας από τον άλλο, όπως και τα δύο κιβώτια ταχυτήτων. Ωστόσο, το αυτοκίνητο έχει μόνο ένα κλειδί, το οποίο ενεργοποιεί δύο κουμπιά εκκίνησης, ώστε ο Jacobus να μπορεί να τους εκκινήσει ξεχωριστά.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Rezvani Retro RR1. Μια 911 με “σύγχρονη-ρετρό” εμφάνιση

Η νέα δημιουργία της Rezvani είναι το Retro RR1. Πρόκειται για μια 911 (992) που διαθέτει νέο αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, με ρετρό σχεδίαση...