Η Dodge είναι αγαπημένη μάρκα για τους βελτιωτές αλλά στα επερχόμενα ηλεκτρικά μοντέλα της αυτό θα αλλάξει, αφού όπως είπε ο Tim Kuniskis, CEO της Dodge, σε πρόσφατη συνέντευξη του, η εταιρία του δεν θα επιτρέψει σε βελτιωτές να τροποποιούν την απόδοση των ηλεκτροκινητήρων των επερχόμενων ηλεκτρικών της.

Στη περσινή SEMA η Dodge παρουσίασε το Charger Daytona SRT Stryker Red Concept, με την έκδοση παραγωγής του να προσφέρεται σε εκδόσεις με 455, 495, 535, 590, 630 και 670 ίππων όταν εξοπλίζεται με σύστημα 400 volt και 800+ ίππων όταν διαθέτει σύστημα 800 volt.

Η Dodge μέσω της Direct Connection θα προσφέρει η ίδια μια σειρά από πακέτα αναβάθμισης για το ηλεκτρικό Charger, με τον Kuniskis να λέει πως η απόφαση αυτή πάρθηκε προκειμένου οι αναβαθμίσεις να γίνονται με τον “σωστό και ασφαλή τρόπο”.

Δεν θα επιτρέπουμε τη βελτίωση των ηλεκτρικών από τρίτους. Είμαι σίγουρος ότι κάποιος θα προσπαθήσει να τα χακάρει, αλλά αυτό θα γίνεται αποκλειστικά από την Direct Connection και, ειλικρινά, αυτός είναι ένας από τους λόγους που αισθανόμαστε πολύ έντονα για αυτό που αποκαλώ Κρύσταλλοι.

Οι Κρύσταλλοι είναι “δεμένοι” με το αυτοκίνητο, με το VIN και με τον εγκέφαλο του. Θέλουμε να το διοχετεύσουμε όλο αυτό μέσω του ελέγχου μας, μέσω του προγράμματος Direct Connection και Power Broker, για να υποστηρίξουμε αυτό το σύνολο ανθρώπων, για να βεβαιωθούμε ότι ελέγχουμε όλα όσα συμβαίνουν σε αυτά τα αυτοκίνητα.

Δεν θέλουμε να κλειδώσουμε τα αυτοκίνητα και να πούμε ότι δεν μπορείτε να τα βελτιώσετε. Θέλουμε απλώς να τα κλειδώσουμε και να πούμε πως μπορείτε να τα τροποποιήσουμε μέσω εμάς, ώστε να ξέρουμε ότι έχει γίνει σωστά. Τώρα, θέλουμε να το κάνουμε αυτό γιατί θα προτιμούσαμε να αφιερώνουμε τον χρόνο μας για να επινοήσουμε περισσότερες τροποποιήσεις για εσάς αντί να προσπαθούμε κυριολεκτικά να εμποδίσουμε τους χάκερς.