Το καλοκαίρι του 2019 η Pagani παρουσίασε την Huayra Roadster BC, με το μοντέλο να βγαίνει σε περιορισμένη παραγωγή 40 αυτοκινήτων. Όπως είναι φυσικό, όλα είχαν πουληθεί πριν καν αποκαλυφθεί από την μικρή ιταλική εταιρία, παρότι η τιμή της κάθε μιας ξεκινούσε από τα 3.085.000 ευρώ, χωρίς τους φόρους κάθε χώρας.
Μια εξ αυτών βρίσκεται προς πώληση από την αντιπροσωπεία πολυτελών αυτοκινήτων Bingo, που έχει έδρα το Τόκυο της Ιαπωνίας, με το οδόμετρο του αυτοκινήτου να αναγράφει μόλις 6 χλμ. από τα τέλη του 2021, όταν και βγήκε από το εργοστάσιο της Pagani.
Το αυτοκίνητο διαφέρει από την κλειστή Huayra BC, αφού έχει νέα πίσω αεροτομή, νέα εισαγωγή αέρα, νέους προφυλακτήρες και αρκετές ακόμη αεροδυναμικές διαφορές. Έχει αφαιρούμενη σκληρή οροφή κατασκευασμένη από carbon και ζυγίζει 1.250 κιλά.
Κίνηση παίρνει από τον V12 6,0-λίτρων twin-turbo κινητήρα απόδοσης άνω των 800 ίππων με 1.050 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνεργάζεται με 7-τάχυτο σειριακό κιβώτιο της Xtrac που στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς, με το monocoque σασί να είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο και carbon, που βελτιώνει κατά 12% την στρεπτική ακαμψία και κατά 20% στην ευκαμψία.
Η αεροδυναμική του αυτοκινήτου είναι τέτοια που παράγει 500 κιλά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης στα 280 χλμ/ώρα, με την Pagani να τοποθετεί 4 απολήξεις εξατμίσεων. Είναι σε θέση να παράγει 1,9G πλευρικής επιτάχυνσης, μέγιστη επιτάχυνση 2,2G και 2,2G κατά το φρενάρισμα.