Η GAC έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες από το εσωτερικό του Aion Hyper GT, του ηλεκτρικού σεντάν που παρουσίασε στα τέλη του περασμένου έτους και που τιτλοφορείται ως το πιο αεροδυναμικό αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής, αφού έχει αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,19 Cd, αφήνοντας πίσω του τα Mercedes EQS (0,20 Cd), Tesla Model S (0,208 Cd) και Lucid Air (0,21 Cd). Ωστόσο υστερεί από τα περιορισμένης παραγωγής VW XL1 (0,189 Cd) και Lightyear 0 (0,175 Cd).
Το αυτοκίνητο έχει στο εσωτερικό του μια μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο της κονσόλας, ενώ διαθέτει και μια μικρότερη οθόνη που λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων. Επιπλέον διαθέτει δερμάτινα καθίσματα, μεγάλη γυάλινη πανοραμική οροφή, σουέτ επενδύσεις, μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά και ασύρματους φορτιστές κινητών τηλεφώνων.
Το αυτοκίνητο που έχει μπροστινές πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, διαθέτει ενεργή αεροδυναμική, με την πίσω αεροτομή να αναπτύσσεται αυτόματα σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 80 χλμ/ώρα, ενώ διαθέτει μια σειρά αισθητήρων, ραντάρ και LiDAR, προκειμένου να μπορεί να πραγματοποιεί με ασφάλεια ημιαυτόνομες λειτουργίες οδήγησης.
Βασίζεται στην AEP3.0 EV πλατφόρμα και προσφέρεται σε εκδόσεις με 1 και 2 ηλεκτροκινητήρες. Αρχικά θα γίνει διαθέσιμη η έκδοση με τον έναν ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένος στον πίσω άξονα, που αποδίδει 340 άλογα με 434 Nm ροπής και επιτρέπει στο GAC Aion Hyper GT να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε περίπου 4 δευτερόλεπτα.
Η μπαταρία του, η χωρητικότητα της οποίας δεν ανακοινώθηκε, υποστηρίζει ταχυφόρτιση έως 480 kW και χαρίζει αυτονομία σχεδόν 500 χλμ. Το αυτοκίνητο θα ξεκινήσει εμπορική πορεία στη Κίνα εντός του 2023 με την τιμή του να ξεκινά περίπου από τις 300.000 γουάν (40.600 ευρώ).