Ποια μάρκα αυτοκινήτου προσελκύει περισσότερο τις γυναίκες;

Σχετικά άρθρα

Σύμφωνα με έρευνα της S&P Global Mobility υπάρχουν ορισμένες μάρκες αυτοκινήτου που απολαμβάνουν πολύ μεγαλύτερη επιτυχία με γυναίκες αγοραστές.

Ανάμεσα στις 25 κορυφαίες μάρκες στις Ηνωμένες Πολιτείες, η Buick κατέλαβε την υψηλότερη θέση το 2022 στο μερίδιο των γυναικών, με το 55% των αυτοκινήτων που πούλησε το 2022 να αγοράστηκαν από γυναίκες. Η Buick προσφέρει αποκλειστικά συμπαγή και μεσαίου μεγέθους SUV, αυτοκίνητα που αγοράζουν κυρίως οι γυναίκες.

Ακολούθησε η Mitsubishi (51.4%), η Mini (51,1%), η Lexus (50,4%), η Infiniti (49,6%), η Mazda (49%) και η Kia (49%), Ο μέσος όρος είναι στα 41,2% και η αυτοκινητοβιομηχανία με τις λιγότερες γυναίκες πελάτισσες είναι η Ram με ποσοστό 17%, ακολουθούμενη από τις GMC (28,7%), Ford (31,1%), Tesla (33,1%) και Dodge (33,9%).

Από πλευράς όγκου πωλήσεων, η Toyota είναι η πιο δημοφιλής μάρκα μεταξύ των γυναικών στις ΗΠΑ με 606.985 νέα αυτοκίνητα της το 2022 να αγοράστηκαν από γυναίκες. Το νούμερο αυτό ισοδυναμεί με το 43,3% των συνολικών πωλήσεων της Toyota πέρυσι στις ΗΠΑ. Ακολουθεί η Honda 363.799 πωλήσεις (48,2%), η Chevrolet 340.999 (34,7%), η Ford 313.477 (31,1%) και η Hyundai 294.380 (47,7%).

Γιατί είναι σημαντική η προσέλκυση του γυναικείου κοινού; Πρώτον, οι γυναίκες αποτελούν περισσότερο από το μισό του πληθυσμού, το 50,5% σύμφωνα με την πιο πρόσφατη απογραφή των ΗΠΑ, και δεύτερον επηρεάζουν σημαντικά τη συντριπτική πλειοψηφία των αντρών τους κατά την αγορά ενός οικογενειακού αυτοκινήτου.

Επιπλέον, οι γυναίκες αγοραστές δείχνουν σταθερά μεγαλύτερη πίστη στη κάθε μάρκα σε σχέση με τους άνδρες, με τα στατιστικά να δείχνουν πως οι γυναίκες κατά μέσο όρο 4 ποσοστιαίες μονάδες έχουν περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν ξανά ένα αυτοκίνητο της ίδιας μάρκας σε σχέση με αυτό που έχουν ήδη.

Τα ποσοστά αφοσίωσης στις γυναίκες είναι ακόμη υψηλότερα για τις μάρκες με το υψηλότερο ποσοστό γυναικών αγοραστών: 9,2 ποσοστιαίες μονάδες πιο πιστές από τους άνδρες στη Mini, 7,6 στη Mitsubishi, 5,2 στη Lexus και Infiniti και 4,3 στη Buick. Η μόνη mainstream μάρκα που έχει υψηλότερο ποσοστό αφοσίωσης μεταξύ των ανδρών από τις γυναίκες είναι η Ford.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...