Hamilton: Τους είπα πως δεν θα λειτουργήσει ο σχεδιασμός αλλά δεν με άκουσαν

Σχετικά άρθρα

Μετά το τέλος του πρώτου GP η Mercedes ήταν η 4η ομάδα του grid, πίσω από τις Red Bull, Ferrari και Aston Martin, με τον Lewis Hamilton να τερματίζει 5ος και ο George Russell 7ος. Το κυριότερο πρόβλημα του φετινού μονοθεσίου της Mercedes δεν είναι το porpoising, που πλέον δεν υφίσταται, αλλά η έλλειψη παραγωγής κάθετης αεροδυναμικής δύναμης.

Ο Lewis Hamilton άσκησε έντονη κριτική στην Mercedes, αφού δήλωσε πως όταν σχεδίαζε η ομάδα την W14, τους είπε πως ο σχεδιασμός που ακολουθούν “δεν θα λειτουργήσει”, αλλά δεν τον άκουσαν, προσθέτοντας:

Πέρυσι, τους είπα τα προβλήματα που σχετίζονται με το αυτοκίνητο. Έχω οδηγήσει τόσα πολλά αυτοκίνητα στη ζωή μου, οπότε ξέρω τι χρειάζεται ένα αυτοκίνητο και τι δεν χρειάζεται.

Και νομίζω ότι είναι πραγματικά θέμα λογοδοσίας, έχει να κάνει με το να κατέχουμε και να λέμε “ναι, ξέρεις τι, δεν σε ακούσαμε, δεν είναι εκεί που πρέπει και πρέπει να δουλέψουμε.

Πρέπει να κοιτάξουμε την ισορροπία μέσα στις στροφές, να δούμε όλα τα αδύνατα σημεία. Είμαστε ακόμα παγκόσμιοι πρωταθλητές ξέρετε, απλώς δεν τα καταφέραμε αυτή τη φορά, δεν τα καταφέραμε πέρυσι, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να τα καταφέρουμε σωστά, προχωρώντας μπροστά.

Ο Toto Wolff είπε πως η Mercedes έχει ήδη βάλει στην αεροδυναμική σήραγγα το μονοθέσιο με τον νέο αεροδυναμικό σχεδιασμό, με το αφεντικό της ομάδας να λέει:

Πρέπει να ψάξουμε στα δεδομένα και να αποφασίσουμε σε ποια κατεύθυνση θα πάμε. Έχουμε δύο πρωτότυπα και θα πρέπει να πάρουμε γρήγορα μια απόφαση για να σώσουμε τη σεζόν. Δεν έχει να κάνει μόνο με τα πλαϊνά ή με το πως φαίνεται το αυτοκίνητο από έξω.

Δεν πετάμε λευκή πετσέτα. Το ανώτατο όριο του προϋπολογισμού δεν θα μας περιορίσει. Απλώς πρέπει να πάρουμε την απόφαση τώρα προς την κατεύθυνση που θα πάμε και μετά να βάλουμε τα δεδομένα να λειτουργήσουν.

Ο Toto Wolff παραδέχεται επίσης πως η Mercedes έχει χάσει έναν χρόνο εστιάζοντας σε λάθος φιλοσοφία, στην zero sidepod, για πάρα πολύ καιρό, προσθέτοντας ότι η ομάδα του μπορεί να πάρει “έμπνευση” από την ανάκαμψη της Aston Martin.

Όταν κοιτάξετε πού ήμασταν στο τέλος της περσινής σεζόν, φάνηκε ότι προλάβαμε πολλά. Αλλά νομίζω ότι ήταν τελικά απλώς το θέμα με το ποιες πίστες μας ταίριαζαν και ποιες όχι.

Πιστεύω ότι η Red Bull έχει σχεδόν διπλασιάσει, μπορεί και τριπλασιάσει τη διαφορά από εμάς και αυτό είναι που πρέπει να δούμε, οτιδήποτε ενδιάμεσα, – η Aston Martin και η Ferrari – είναι απλώς μια παράπλευρη εμφάνιση.

Και έχοντας πει αυτό, αυτό που κατάφερε η Aston Martin είναι μια καλή έμπνευση γιατί επέστρεψαν από δύο δευτερόλεπτα εκτός ρυθμού και είναι πιθανώς η η δεύτερη πιο γρήγορη ομάδα σήμερα. Και με εμάς, όλα είναι άσχημα. Χάσαμε ένα χρόνο στην ανάπτυξη για να έχουμε μια πιο απότομη καμπύλη ανάπτυξης και πρέπει απλώς να λάβουμε αυτές τις αποφάσεις.

Όπως είπα και πριν, η Aston Martin πήρε αυτή την απόφαση και επέστρεψαν δυνατά. Οπότε αν ξεκινήσουμε από τη βάση μας, ίσως μπορέσουμε να επιστρέψουμε δυνατοί και να κυνηγήσουμε την Red Bull. Αυτή είναι η φιλοδοξία.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Το πρώτο gameplay από το F1 2024

Η EA Sports έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο gameplay από το F1 24, το επίσημο βιντεοπαιχνίδι του sport που θα γίνει διαθέσιμο στις 31...

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...