Η BMW δεν θα επενδύσει σε ορυχεία

Σχετικά άρθρα

Σύμφωνα με τον Nicolas Peter, οικονομικός διευθυντής της BMW, η γερμανική εταιρία στοιχηματίζει στον αποτελεσματικό σχεδιασμό και την ανακύκλωση για να μειώσει το κόστος των μπαταριών, αποφεύγοντας να επενδύσει σε ορυχεία, όπως κάνουν άλλες εταιρίες, όπως για παράδειγμα η Tesla και η VW.

Δεν πιστεύουμε ότι είναι σωστό να επενδύουμε σε ορυχεία. Θεωρούμε πιο σημαντικό να ανακυκλώσουμε πρώτες ύλες από αυτοκίνητα και άλλα προϊόντα”, δήλωσε ο Οικονομικός Διευθυντής Nicolas Peter σε συνέντευξή του.

Ο Peter, ο οποίος πρόκειται να συνταξιοδοτηθεί τον Μάιο, είπε επίσης ότι η αυτοκινητοβιομηχανία βιώνει ένα ισχυρό πρώτο τρίμηνο, συμπληρώνοντας πως δεν βλέπει κανένα λόγο να αμφιβάλλει για την ικανότητα της εταιρείας να πετύχει την πρόβλεψή της για περιθώριο κέρδους 8-10% το 2023.

Η BMW έχει το δικό της ερευνητικό κέντρο μπαταριών στη Γερμανία, αλλά έχει αφήσει την ανάπτυξη μεγάλης κλίμακας σε συνεργάτες, υποβάλλοντας παραγγελίες πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ στην CATL και στην EVE Energy, για την παραγωγή μπαταριών στη Κίνα και την Ευρώπη.

Η μείωση του κόστους των μπαταριών -με το μεγαλύτερο κόστος μιας μπαταρίας να προέρχεται από τις πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται για τη κατασκευή τους- είναι η βασική πρόκληση των αυτοκινητοβιομηχανιών που προσπαθούν να βγάλουν αντίστοιχα κέρδη από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα τους, σε σύγκριση με τα κέρδη που βγάζουν από τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, έναν στόχο που η BMW ελπίζει να επιτύχει με τη νέα Neue Klasse πλατφόρμα της, η οποία θα ξεκινήσει να χρησιμοποιείται από τα μέσα της δεκαετίας.

Η Volkswagen στοιχηματίζει πολλά στην επέκταση της δικής της παραγωγής μπαταριών και στις επενδύσεις σε ορυχεία για να εξασφαλίσει τον έλεγχο της αλυσίδας εφοδιασμού. Η Mercedes-Benz δήλωσε μέσα στην εβδομάδα πως θα διαθέσει κεφάλαια επενδύοντας σε ορυχεία, ιδρύοντας παράλληλα ένα γραφείο πρώτων υλών στον Καναδά.

Η BMW ακολουθεί μια διαφορετική προσέγγιση, εστιάζοντας στη δημιουργία ζήτησης μέσω της παραγωγής αυτοκινήτων και στηριζόμενη σε συνεργάτες με περισσότερη τεχνογνωσία για την κατασκευή μπαταριών μεγάλης κλίμακας.

Ο Peter είπε, αν και η BMW πιστεύει στην ανακύκλωση έναντι της εξόρυξης ως τρόπο αποκομιδής κρίσιμων ορυκτών και έχει μια εγκατάσταση ανακύκλωσης μπαταριών μέσω της κοινοπραξίας της στην Κίνα, δεν βλέπει την ανάγκη να αναπτύξει δικές της μεγάλες εγκαταστάσεις ανακύκλωσης μπαταριών, αφού στοχεύει να συνεργαστεί με εταιρίες ανακύκλωσης.

Η επένδυση σε τεχνολογίες που απαιτούν λιγότερα κρίσιμα ακατέργαστα ορυκτά, συμπεριλαμβανομένων των αυτοκινήτων που κινούνται με υδρογόνο, είναι ένας άλλος τρόπος με τον οποίο η BMW σχεδιάζει να μειώσει το κόστος.

Η εταιρεία είναι η μόνη μεγάλη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία που εργάζεται σε ένα επιβατικό όχημα υδρογόνου, το οποίο ο CEO της, Oliver Zipse, είπε ότι θα μπορούσε να περάσει στη παραγωγή το 2025, αρκεί να έχει επεκταθεί το δίκτυο πρατηρίων υδρογόνου.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ανανέωση για τις BMW 4 Series Gran Coupe και i4

Λίγους μήνες μετά την αποκάλυψη των ανανεωμένων 4-Series και M4, η BMW παρουσιάσει τις ανανεωμένες 4 Series Gran Coupe και i4. Τα αυτοκίνητα αποκτούν...

Κάπως έτσι θα είναι η νέα BMW X3

Μέσα στους επόμενους μήνες η BMW θα παρουσιάσει τη νέα, τέταρτη γενιά της X3 και αυτές οι renderings φωτογραφίες μας δείχνουν πως θα μοιάζει...

Μεγαλύτερη και πιο αεροδυναμική η νέα BMW X3

Η BMW έδωσε στη δημοσιότητα μια σειρά από καμουφλαρισμένες φωτογραφίες της νέας, τέταρτης γενιάς, της X3, που αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του 2024. Η...