Με έως 550 χλμ. αυτονομία τα αναβαθμισμένα Volvo XC40 Recharge και C40 Recharge

Σχετικά άρθρα

H Volvo έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα τα επίσημα στοιχεία για την αυτονομία κάθε μιας από τις εκδόσεις των αναβαθμισμένων XC40 Recharge και C40 Recharge.

Επιπλέον, η εταιρία κάνει γνωστό ότι ο δεύτερης γενιάς ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη που κινεί τους πίσω άξονες στα αμιγώς ηλεκτρικά C40 και XC40 αναπτύχθηκε από την ίδια.

Η σουηδική εταιρία προσφέρει πλέον τα C40 Recharge και XC40 Recharge με τρία νέα συστήματα κίνησης. Τα δύο εφοδιάζουν εκδόσεις με κίνηση στον πίσω άξονα -να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά τα τελευταία 25 χρόνια που η Volvo προσφέρει ένα πισωκίνητο μοντέλο-. Το τρίτο αφορά μία αναβαθμισμένη τετρακίνητη έκδοση των μοντέλων.

Αναλυτικά

Έκδοση XC40/C40 Επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα Τελική ταχύτητα
Single Motor RWD 7,4 δευτ. 160 χλμ/ώρα
Single Motor Extended Range RWD 7,4 δευτ. 180 χλμ/ώρα
Twin Motor AWD 4,9/4,7 δευτ. 180 χλμ/ώρα

Ξεκινώντας με τα δύο νέα συστήματα κίνησης που μεταδίδουν την ισχύ τους στον πίσω άξονα. Η πρώτη επιλογή με τη βασική αυτονομία είναι ένας ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη που αποδίδει ισχύ 175 kW (238 ίππους), αυξημένη κατά 7 ίππους (3%) σε σχέση με τον απερχόμενο ηλεκτροκινητήρα των 170 kW που εφοδίαζε την έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Η χωρητικότητα της μπαταρίας των ανανεωμένων XC40 Recharge και C40 Recharge με τον ένα ηλεκτροκινητήρα παραμένει στις 69 kWh, αλλά οι βελτιώσεις στην αποτελεσματικότητα της ψύξης της έχουν αποφέρει αύξηση της αυτονομίας. Η φόρτιση από το 10% έως το 80% απαιτεί περίπου 34 λεπτά, καθώς τα εν λόγω μοντέλα μπορούν να φορτίσουν με έως 130 kW σε DC φορτιστή.

Συνεχίζοντας, η Volvo προσφέρει τα XC40 Recharge και C40 Recharge και με μια μεγαλύτερη μπαταρία για αυξημένη αυτονομία, που συνδυάζεται με έναν πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη, ισχύος 185 kW (252 ίππους), που -επίσης- μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 82 kWh, και ομοίως η ισχύς φόρτισης είναι βελτιωμένη, καθώς η μεγαλύτερη μπαταρία επιτρέπει φόρτιση 200 kW σε συνεχές ρεύμα, όταν η προηγούμενη μέγιστη τιμή ήταν 150 kW, με την φόρτιση από το 10% έως το 80% να απαιτεί περίπου 28 λεπτά.

Κλείνοντας, βελτιώσεις υπάρχουν και στις τετρακίνητες (AWD) εκδόσεις. Η προηγούμενη διάταξη με δύο ηλεκτροκινητήρες 150 kW (204 ίππους), έναν στον εμπρός και έναν στον πίσω άξονα, αντικαταστάθηκε από το νέο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη με ισχύ 183 kW (249 ίππους) στον πίσω άξονα και έναν νέο ασύγχρονο ηλεκτροκινητήρα 117 kW (159 ίππους) στον εμπρός άξονα, με την συνδυαστική ισχύ να παραμένει στα 408 άλογα.

Η νέα διάταξη, σε συνδυασμό με μία μπαταρία 82 kWh και με βελτιώσεις στην αποδοτικότητα της ψύξης της, παρέχει πλέον στο XC40 Recharge Twin Motor AWD αυτονομία έως 538 χλμ.

Συγκριτικά δεδομένα αυτονομίας (WLTP)

  • C40 Recharge έως 478 χλμ. (προηγουμένως έως 438 χλμ.)
  • C40 Recharge Twin έως 550 χλμ. (προηγουμένως έως 447 χλμ.)
  • XC40 Recharge έως 468 χλμ. (προηγουμένως έως 425 χλμ.)
  • XC40 Recharge Twin έως 538 χλμ. (προηγουμένως έως 434 χλμ.)

Συγκριτικά δεδομένα ηλεκτρικής κατανάλωσης

  • C40 Recharge – έως 16,8 kWh/100 χλμ. (προηγουμένως έως 17,8 kWh/100 χλμ.)
  • C40 Recharge Twin – έως 17,8 kWh/100 χλμ. (προηγουμένως έως 20 kWh/100 χλμ.)
  • XC40 Recharge – έως 16,8 kWh/100 χλμ. (προηγουμένως έως 18,3 kWh/100 χλμ.)
  • XC40 Recharge Twin – έως 17,8 kWh/100 χλμ. (προηγουμένως έως 21 kWh/100 χλμ.)

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Με 460 άλογα το Tesla Model 3 Performance στην Ευρώπη

Στις αρχές της εβδομάδας η Tesla παρουσίασε το Model 3 Performance με την εταιρία να ανακοινώνει πως φέρει δύο νέους ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 510 άλογα...

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...