Η Maserati κατασκευάζει αυτοκίνητα με V8 κινητήρα από το 1959, με το πρώτο μοντέλο της με V8 κινητήρα να ήταν η 5000GT, με την ιταλική εταιρία να ανακοινώνει πως μέσα στο έτος θα σταματήσει να τοποθετεί τον V8 twin-turbo 3,8 λίτρων κινητήρα των 572 ίππων στα μοντέλα της και αυτό γιατί η μακροχρόνια συμφωνία με την Ferrari θα λήξει φέτος.
Γι’αυτό, η Maserati, στο φετινό Goodwood Festival of Speed τον Ιούλιο, θα παρουσιάσει τις ειδικές εκδόσεις Ghibli 334 Ultima και Levante V8 Ultima, που θα είναι τα τελευταία μοντέλα της που θα φορούν τον V8 κινητήρα και θα βασίζονται στις εκδόσεις Trofeo.
Η Maserati έχει κατασκευάσει περισσότερα από 100.000 αυτοκίνητα με V8 κινητήρα τα τελευταία 64 χρόνια και από εδώ και στο εξής θα τον αντικαταστήσει με τον 3,0-λιτρο V6 twin-turbo Nettuno κινητήρα.
Η ιταλική εταιρία θα προσφέρει έως το 2025 όλα τα μοντέλα και ως αμιγώς ηλεκτρικά, ενώ έχει θέσει ως στόχο έως το 2030 να έχει μετατραπεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική μάρκα.