Η τρέχουσα γενιά του Audi RS6 (C8) κυκλοφορεί από το 2019 και είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στην Avant έκδοση αμαξώματος, αφήνοντας τη γερμανική εταιρία χωρίς άμεσο ανταγωνιστή έναντι της BMW M5. Τουλάχιστον επίσημα, καθώς υπάρχει επιτέλους τώρα ένα RS6 Sedan.
Προφανώς, αυτό δεν έρχεται κατευθείαν από το εργοστάσιο, αλλά από την Ado X Performance. Η τελευταία είναι μια γερμανική εταιρία που πήρε ένα A6 sedan με τον 3,0-λίτρων TFSI κινητήρα και το μετέτρεψε σε ένα RS6 Sedan, με τις απαιτούμενες αναβαθμίσεις στο εξωτερικό, το εσωτερικό και το κινητήρα. Στην πραγματικότητα, το αυτοκίνητο που βλέπεις είναι σημαντικά πιο δυνατό από ένα stock RS6.
Ας ξεκινήσουμε όμως με το εξωτερικό. Ολόκληρο το πακέτο του RS6 αγοράστηκε από την Audi και εγκαταστάθηκε στο sedan. Το αυτοκίνητο στη συνέχεια βάφτηκε στο Cristal Blue χρώμα και στην τελική του μορφή, το αυτοκίνητο ζυγίζει 1.880 κιλά.
Κάτω από το καπό, ο 3-λιτρος κινητήρας αντικαταστάθηκε από τον 4,0-λίτρο V8 twin-turbo, που με ένα Stage 3 επαναπρογραμματισμό, ένα intercooler της Wagner, καθώς και ένα νέο σύστημα εισαγωγής και εξάτμισης από την Ado X Performance, το αποτέλεσμα είναι να αποδίδει 854 ίππους και 1.123 Nm ροπής, πολύ περισσότερα από τους 630 ίππους και τα 850 Nm του RS6 Performance.