Οι αυτοκινητοβιομηχανίες με τα λιγότερα και τα περισσότερα προβλήματα για το 2023

Σχετικά άρθρα

Η J.D. Power and Associates ανακοίνωσε τα φετινά αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας ποιότητας που διενεργεί εδώ και 37 χρόνια στις ΗΠΑ, με την Dodge να βρίσκεται στη κορυφή της λίστας. Ακολουθούν η Ram, η Alfa Romeo και στη συνέχεια η Buick. Από την άλλη, στη τελευταία θέση βρέθηκε η Volvo, η Chrysler, η Volkswagen και η Audi.

Στην έρευνα Initial Quality Study η J.D Power ρώτα τους Αμερικάνους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων αν αντιμετώπισαν το οποιοδήποτε πρόβλημα με το νέο τους αυτοκίνητο κατά τις πρώτες 90 ημέρες από την αγορά του. H μελέτη επικεντρώνεται σε 223 ερωτήσεις που χωρίζονται σε εννέα κατηγορίες (εξωτερικό, εσωτερικό, συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, κινητήρας/κιβώτιο ταχυτήτων, καθίσματα, εμπειρία οδήγησης, συστήματα υποβοήθησης, εξοπλισμός/χειριστήρια/οθόνες, θέρμανση/εξαερισμός/κλιματισμός και ήχος/επικοινωνία/ψυχαγωγία/πλοήγηση).

Η μελέτη διεξήχθη από τον Φεβρουάριο μέχρι τον Μάιο του 2023 και συμμετείχαν 93.380 άνθρωποι.

Τα αυτοκίνητα έχουν πλέον χειρότερη ποιότητα

Κατά μέσο όρο, εμφανίστηκαν 192 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα, όταν πέρυσι ήταν 180 (+6,7%), το 2021 ήταν 162, το 2020 ήταν 166, το 2019 ήταν 93, όσα και το 2018.

Νικήτρια η Dodge για 2η φορά

Νικήτρια εταιρία με τα λιγότερα προβλήματα φέτος ήταν η Dodge με 140 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα. Ακολουθεί η Ram με 141 και η Alfa Romeo με 143. Η Dodge βρέθηκε για δεύτερη φορά στη κορυφή της συγκεκριμένης έρευνας στα 37 χρόνια που διεξάγεται μέχρι σήμερα, μετά το 2020.

Στη τελευταία θέση βρίσκεται η Volvo και η Chrysler με 250 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα και ακολουθεί η Volkswagen με 249 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα και στη τέταρτη θέση από το τέλος συναντάμε την Audi με 221 προβλήματα.

Maserati, Alfa Romeo και Ram τη μεγαλύτερη βελτίωση

Η Maserati παρουσίασε φέτος την μεγαλύτερη βελτίωση με 73 λιγότερα προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα σε σχέση με το 2022, με τις Alfa Romeo (68 λιγότερα προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα) και Ram (45 λιγότερα προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα) να ακολουθούν.

Η περίπτωση της Tesla και της Polestar

Η Tesla βρίσκεται στη συγκεκριμένη έρευνα για τέταρτη φορά, ενώ για πρώτη φορά βρίσκεται και η Polestar. Η J.D Power αναφέρει πως παρότι οι δύο εταιρίες δεν έδωσαν την σχετική άδεια για να ερευνήσει τα αυτοκίνητά της σε 15 πολιτείες των ΗΠΑ, ο οργανισμός κατάφερε να συλλέξει ένα αρκετά μεγάλο δείγμα από τους ιδιοκτήτες μοντέλων των αυτοκινήτων τους από τις υπόλοιπες 35 πολιτείες των ΗΠΑ που δεν απαιτείται η σχετική άδεια της Tesla και της Polestar και έτσι έγινε ο υπολογισμός των προβλημάτων των μοντέλων τους.

Η Tesla θα βρισκόταν στη προτελευταία θέση με 257 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα (226 το 2022, 231 το 2021, 250 το 2020), ενώ στη τελευταία θέση με 328 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα συναντάμε την Polestar.

Lucid και Rivian

Για πρώτη φορά μοντέλα των Lucid (340 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα) και Rivian (282 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα) περιλαμβάνονται στους υπολογισμούς της έρευνας, αλλά έχουν πολύ μικρό μέγεθος δείγματος για να συμπεριληφθούν στα τελικά αποτελέσματα.

Και αυτές οι εταιρίες δεν έδωσαν την σχετική άδεια στην J.D Power για να ερευνήσει τα αυτοκίνητά της σε 15 πολιτείες των ΗΠΑ. Ωστόσο, η βαθμολογία τους υπολογίστηκε με βάση ένα δείγμα από ιδιοκτήτες στις άλλες 35 πολιτείες.

Premium Vs μη Premium

Οι μη-premium μάρκες έχουν λιγότερα προβλήματα από τις premium, με τις περισσότερες premium εταιρίες να βρίσκονται κάτω από τον μέσο όρο προβλημάτων. Οι μη premium μάρκες είχαν κατά μέσο όρο 187 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα και οι premium 225 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα.

Τα κυριότερα προβλήματα

Τα κυριότερα προβλήματα εντοπίζονται στα χειριστήρια, στις οθόνες και στα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Προβληματικές χειρολαβές

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι χειρολαβές των θυρών γίνονται είναι όλο και πιο προβληματικές, με 7 από τα 10 πιο προβληματικά μοντέλα σε αυτόν τον τομέα είναι ηλεκτρικά.

Προβληματικά συστήματα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης

Πάνω από τα τρία τέταρτα (80%) των ιδιοκτητών λένε ότι το νέο τους αυτοκίνητο περιλαμβάνει και τα τέσσερα κύρια συστήματα υποβοήθησης οδηγού: προειδοποίηση μπροστινής σύγκρουσης. βοήθεια διατήρησης λωρίδας, προειδοποίηση αναχώρησης λωρίδας και προειδοποίηση για τυφλό σημείο. Ωστόσο, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες στην κατηγορία υποβοήθησης οδηγού έχουν αυξηθεί κατά 1,8 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα φέτος σε σχέση με πέρυσι.

Τα πιο προβληματικά συστήματα είναι η προειδοποίηση αναχώρησης/υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (7,2 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα) και η προειδοποίηση μπροστινής σύγκρουσης/αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (5 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα).

Οι εφαρμογές βελτιώνονται

Οι εφαρμογές για smartphone βελτιώθηκαν φέτος κατά 0,4 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα, καθώς το ποσοστό διείσδυσης στην αγορά αυξάνεται στο 76%. Ειδικά οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων χρησιμοποιούν τις σχετικές εφαρμογές τουλάχιστον στο 68% των περιπτώσεων, κυρίως για να παρακολουθούν την διαδικασία φόρτισης και να δουν τη διαθέσιμη αυτονομία του αυτοκινήτου τους.

Προβλήματα για το λειτουργικό Android Automotive

Υπάρχει μια διαφορά 21,5 προβλημάτων ανά 100 αυτοκίνητα μεταξύ εκείνων που διαθέτουν λειτουργικό σύστημα Android Automotive χωρίς Υπηρεσίες Google Automotive Services (51,1 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα) και εκείνων που δεν διαθέτουν αυτό το σύστημα (29,6 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα). Αυτό ισχύει μόνο για το λειτουργικό σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και όχι για τα συστήματα Android Auto και Apple CarPlay.

Προβληματικοί φορτιστές smartphone

Τα προβλήματα με τους ασύρματους φορτιστές smartphone αυξήθηκαν φέτος κατά 1,1 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα κάτι που σύμφωνα με την J.D Power οφείλεται τόσο στην αυξημένη διείσδυση όσο και στα προβλήματα χρηστικότητας της τεχνολογίας. Οι χρήστες αντιμετωπίζουν πολλά προβλήματα, συμπεριλαμβανομένης της κακής τοποθεσίας, της υπερθέρμανσης του τηλεφώνου και της διακοπτόμενης φόρτισης.

Η Nissan Maxima το αυτοκίνητο τα λιγότερα προβλήματα

Το αυτοκίνητο με τα λιγότερα προβλήματα είναι η Nissan Maxima με 106 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα.

Τα αυτοκίνητα-νικητές ανά κατηγορία είναι τα εξής:

Η GM απέσπασε 7 βραβεία (Buick Encore GX, Cadillac Escalade, Cadillac XT6, Chevrolet Camaro, Chevrolet Corvette, Chevrolet Equinox και Chevrolet Tahoe), το Hyundai Group 5 βραβεία (Genesis G80, Kia Carnival, Kia Forte, Kia Rio και Kia Stinger) και η Toyota 4 βραβεία (Lexus GX, Lexus IS, Toyota Camry και Toyota 4Runner). Από πλευράς εμπορικών σημάτων η Chevrolet και η Kia πήραν 4 βραβεία.

Αναλυτικά:

  • Top overall model: Nissan Maxima
  • Small Car: Kia Rio
  • Small Premium Car: Audi A3
  • Compact Car: Kia Forte
  • Compact Premium Car: Lexus IS
  • Compact Sporty Car: Mini Cooper
  • Large Premium Car: BMW 8-Series
  • Midsize Car: Toyota Camry
  • Midsize Premium Car: Kia Stinger
  • Midsize Sporty Car: Chevrolet Camaro
  • Premium Sporty Car: Chevrolet Corvette
  • Upper Midsize Premium Car: Genesis G80

  • Small SUV: Buick Encore GX
  • Small Premium SUV: Audi Q3
  • Compact SUV: Chevrolet Equinox
  • Compact Premium SUV: Alfa Romeo Stelvio
  • Midsize SUV: Nissan Murano
  • Midsize Premium SUV: Lexus GX
  • Upper Midsize SUV: Toyota 4Runner
  • Upper Midsize Premium SUV: Cadillac XT6
  • Large SUV: Chevrolet Tahoe
  • Large Premium SUV: Cadillac Escalade

  • Minivan: Kia Carnival
  • Midsize Pickup: Ford Ranger και Jeep Gladiator
  • Large Light Duty Pickup: Ram 1500

Τα εργοστάσια που παράγουν τα καλύτερα αυτοκίνητα

Το εργοστάσιο Tahara Lexus στην Ιαπωνία που κατασκευάζει τα Lexus IS, Lexus LS και Lexus NX πήρε το Platinum Βραβείο Ποιότητας, αφού ήταν αυτό που κατασκεύασε τα αυτοκίνητα που παρουσίασαν τα λιγότερα ελαττώματα ή δυσλειτουργίες. Αναλυτικά τα αποτελέσματα είναι τα ακόλουθα:

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...