Νέο Toyota C-HR

Σχετικά άρθρα

Η Toyota παρουσίασε σήμερα την δεύτερη γενιά του C-HR, με την έκδοση παραγωγής του C-HR Prologue να σχεδιάστηκε και να εξελίχθηκε και στην Ευρώπη, με γνώμονα τον Ευρωπαίο πελάτη. Το μοντέλο θα βασίζεται στην TNGA-C και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Toyota στη Τουρκία.

Το αυτοκίνητο έχει μήκος 4,36 μέτρα, πλάτος 1,83 μέτρα, ύψος 1,558-1,564 μέτρα, με το μεταξόνιο του να ανέρχεται στα 2,64 μέτρα. Σχεδιαστικά διατηρεί την φιλοσοφία του πρωτότυπου, φορά ζάντες 20″, έχει μαύρη οροφή και βελτιωμένη αεροδυναμική.

Στο εσωτερικό του συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″, οθόνη αφής 8″ ή 12,3″, ατμοσφαιρικό φωτισμό 64 χρωμάτων, πανοραμική οροφή και ηχοσύστημα JBL. Υποστηρίζει ψηφιακά κλειδιά, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να υποστηρίζει φωνητικές εντολές και ασύρματη σύνδεση smartphone μέσω Apple CarPlay ή Android Auto, ενώ δέχεται και over-the-air αναβαθμίσεις.

Η Toyota εξοπλίζει το νέο C-HR με την πιο πρόσφατη σουίτα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού, την Toyota Safety Sense. Η νέα λειτουργία Acceleration Suppression επιβραδύνει κάθε ξαφνική χρήση του γκαζιού όταν ανιχνεύεται κίνδυνος σύγκρουσης με προπορευόμενο όχημα, με το νέο σύστημα Proactive Driving Assist (PDA) να λειτουργεί σε χαμηλές ταχύτητες, παρέχοντας ομαλή επιβράδυνση όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι καθώς πλησιάζει ένα πιο αργό προπορευόμενο όχημα ή εισέρχεται σε στροφή. Παρέχει επίσης υποβοήθηση διεύθυνσης, που αναγνωρίζει μία επερχόμενη στροφή μπροστά και προσαρμόζει τη ροπή διεύθυνσης για να βοηθήσει τον οδηγό να στρίψει πιο ομαλά και σταθερά.

Άλλα συστήματα υποβοήθησης που φέρει το αυτοκίνητο είναι τα: Lane change assist με front cross traffic alert, κάμερα παρακολούθησης οδηγού, αυτόματο σύστημα μεγάλης σκάλας φώτων με έλεγχο της κάμερας για την προσαρμογή της κατανομής του φωτός και, όπου το επιτρέπουν οι τοπικοί κανονισμοί, hands-free οδήγηση για αυτόματη παρακολούθηση του προπορευόμενου οχήματος σε μποτιλιάρισμα με συνεχείς στάσεις-εκκινήσεις.

Σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, το νέο C-HR έχει διπλάσια ποσότητα ανακυκλωμένων πλαστικών, που χρησιμοποιούνται σε περισσότερα από 100 διαφορετικά εξαρτήματα. Μεταξύ αυτών είναι ένα νέο ύφασμα για την επένδυση των καθισμάτων που κατασκευάζεται από ανακυκλωμένα μπουκάλια PET.

Οι προφυλακτήρες διαμορφώνονται από ένα νέο υλικό ρητίνης που χρωματίζεται εκ των προτέρων στο καλούπι, μια καινοτομία που αναμένεται να εξοικονομήσει εκατοντάδες τόνους CO2. Περαιτέρω εξοικονόμηση έχει επιτευχθεί με την υιοθέτηση μιας νέας αυτοματοποιημένης διαδικασίας βαφής που χρησιμοποιεί χρώματα με βάση το νερό και με τη χρήση ενός νέου υλικού μη ζωικής προέλευσης ως εναλλακτική λύση στο δέρμα για το κάλυμμα του τιμονιού.

Έχουν επίσης ληφθεί μέτρα σε σχεδίαση και τεχνολογία για τη μείωση του βάρους του αυτοκινήτου, όπως οι νέοι χάλυβες υψηλής αντοχής και η νέα πανοραμική οροφή. Η σταθερή πανοραμική οροφή διαθέτει επιστρώσεις για μείωση των επιπέδων ακτινοβολούμενης θερμικής ενέργειας και υπέρυθρης ακτινοβολίας, οι οποίες διατηρούν τη θερμότητα στο εσωτερικό της καμπίνας το χειμώνα και αποτρέπουν την υπερβολική ανάπτυξη θερμοκρασίας σε ηλιόλουστο καλοκαιρινό καιρό. Έτσι, αποφεύγεται η ανάγκη για συμβατικό σκίαστρο, εξοικονομώντας 5 κιλά βάρους, βελτιώνοντας τον χώρο για το κεφάλι κατά 3 εκατοστά και μειώνοντας την ανάγκη χρήσης του κλιματισμού για τη διατήρηση μιας ευχάριστης θερμοκρασίας.

Το νέο Toyota C-HR θα προσφέρεται αρχικά με τέσσερις επιλογές εξηλεκτρισμένων κινητήριων συνόλων. Η γκάμα περιλαμβάνει υβριδικές εξηλεκτρισμένες (HEV) εκδόσεις 1,8 και 2,0 λίτρων και ένα plug-in hybrid electric (PHEV) μοντέλο 2,0 λίτρων, με αντίστοιχες ονομασίες Hybrid 140, Hybrid 200 και Plug-in Hybrid 220. Η έκδοση Hybrid 200 θα διατίθεται επιπλέον με την επιλογή έξυπνης τετρακίνησης (AWD-i).

Ο 1.800άρης Hybrid 140 κινητήρας αποδίδει 140 άλογα με 185 Nm ροπής (0-100 χλμ/ώρα σε 9,9 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 170 χλμ/ώρα), με τον 2,0-λιτρο Hybrid 200 να παράγει 195 άλογα με 206 Nm ροπής. (0-100 χλμ/ώρα σε 8,1 δευτερόλεπτα -7,9 δευτ. η τετρακίνητη έκδοση- τελική ταχύτητα 180 χλμ/ώρα).

Ο 2,0-λιτρος plug-in υβριδικός κινητήρας αποδίδει 223 άλογα με 208 Nm ροπής. Έχει ηλεκτρική αυτονομία 66 χλμ και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 7,4 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 180 χλμ/ώρα).

Το νέο Toyota C-HR θα λανσαριστεί με δύο ειδικές εκδόσεις Premiere Edition. Η έκδοση GR Sport Premiere Edition προσθέσει στιλιστικές λεπτομέρειες GR, όπως μοτίβο G-mesh στη μάσκα, ζάντες αλουμινίου 20″ νέας σχεδίασης, σήματα GR, διακοσμητικά “Liquid Black” στην κεντρική κονσόλα και σπορ εμπρός καθίσματα με το λογότυπο GR ανάγλυφο στα προσκέφαλα. Το χαρακτηριστικό του χρώμα είναι το Precious Silver στη νέα διχρωμία που επεκτείνει το μαύρο φινίρισμα από την οροφή σε όλο το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Θα είναι διαθέσιμες και άλλες χρωματικές επιλογές. Η λίστα εξοπλισμού περιλαμβάνει head-up display, premium ηχοσύστημα JBL και πανοραμική οροφή.

Η έκδοση High Premiere Edition έχει ένα χαρακτηριστικό δίχρωμο εξωτερικό Sulphur – θα διατίθενται όμως και με άλλα χρώματα. Αξιοσημείωτα στοιχεία είναι τα διάτρητα δερμάτινα καθίσματα με ραφές αντίθεσης Sulphur, το σύστημα προβολής πληροφοριών στο παρμπρίζ (head-up display), πανοραμική οροφή και premium ηχοσύστημα JBL.

Οι παραγγελίες για το νέο Toyota C-HR για τη χώρα μας αναμένεται να ξεκινήσουν στις αρχές του φθινοπώρου, με τις πρώτες παραδόσεις πελατών να πραγματοποιούνται στο τέλος του έτους.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δύο νέα ηλεκτρικά παρουσίασε η Toyota στη Κίνα

Στην έκθεση του Πεκίνου η Toyota παρουσίασε τα bZ3C και bZ3X, δύο νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά της Κίνας. Αποτελούν τις...