“Άνθρακας” ο δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ που θέλει την δική του ομάδα στην F1

Σχετικά άρθρα

Ο Calvin Lo παρουσιάστηκε στη παγκόσμια σκηνή τον Δεκέμβριο του 2022 ως ένας δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας, επενδυτής και φιλάνθρωπος από το Χονγκ Κονγκ που κατέχει τη θέση του διευθύνοντα συμβούλου στην εταιρεία του, R.E. Lee International, η οποία θεωρείται η μεγαλύτερη και πιο επιτυχημένη εταιρεία μεσιτών ασφαλίσεων ζωής στον κόσμο, με έτος ίδρυσης το 1954.

Ο ίδιος παρουσιάζεται πως επίσης έχει ιδρύσει μια εταιρεία διαχείρισης περιουσίας, την R.E. Lee Capital, που διαχειρίζεται χαρτοφυλάκια και επιχειρήσεις. Επιπλέον, λέει πως είναι ο μεγαλύτερος συλλέκτης σαμπάνιας στην Ασία, στρέφοντας τα φώτα της δημοσιότητας πάνω του για την παραγγελία του σε σαμπάνιες, αξίας 230 εκατομμυρίων δολαρίων, κατά την επίσκεψή του στη Γαλλία το 2018.

Ο Lo εξέφρασε την επιθυμία να εισέλθει στην Formula 1, είτε ιδρύοντας μια νέα ομάδα, είτε εξαγοράζοντας μια υπάρχουσα του grid, αλλά το Forbes σε έρευνα που έκανε τον κατηγορεί για απάτη, λέγοντας πως δεν είναι δισεκατομμυριούχος, αλλά προσπάθησε με δεκάδες πλαστά έγγραφα που του έστειλε να αποδείξει το αντίθετο.

Σε έρευνα που έκανε το Forbes αποδείχτηκε πως ο άνδρας από το Χονγκ Κονγκ δεν είναι αυτός που ισχυρίζεται ότι είναι.

Ούτε δισεκατομμύρια, ούτε ιδιοκτήτης δεκάδων σπιτιών, ούτε σπουδές στο Χάρβαρντ

Το Forbes ανακάλυψε ότι πολλά σπίτια που ο Lo ισχυρίστηκε ότι κατείχε δεν είναι δικά του. Στη συνέχεια αποδείχθηκε ότι δεν είναι ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου Mandarin Oriental, όπως ισχυρίζεται, ενώ δεν είναι CEO στην R.E Lee International, ούτε κατέχει την R.E Lee Capital.

Επίσης, το Χάρβαρντ ποτέ δεν τον είχε ως φοιτητή, ενώ η Williams αρνείται πως ο Lo έχει επενδύσει στην ομάδα. Το μόνο πράγμα που είναι κοντά στην αλήθεια είναι ότι η μητέρα του Lo είναι διευθύντρια της R.E Lee Capital.

Αξίζει να διαβάσεις το αναλυτικό άρθρο του Forbes στο link της πηγής.

ΠηγήForbes

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Ευρώπη χρειάζεται 8 φορές περισσότερα σημεία φόρτισης ετησίως έως το 2030, για να επιτύχει τους στόχους CO2

Μια νέα έκθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) αποκαλύπτει ένα ανησυχητικό χάσμα μεταξύ της τρέχουσας διαθεσιμότητας δημόσιων σημείων φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην...