Ο Alex Palou έσπασε το συμβόλαιο του με τη McLaren

Σχετικά άρθρα

Στα τέλη του περασμένου έτους η McLaren ανακοίνωσε πως ο πρωταθλητής του IndyCar του 2021, Alex Palou, θα είναι ένας από τους εφεδρικούς οδηγούς της κατά τη διάρκεια της φετινής σεζόν.

Ο Ισπανός, ο οποίος κέρδισε το πρωτάθλημα στο IndyCar με την ομάδα του Ganassi, μόλις στη δεύτερη σεζόν του στα IndyCar, έκανε το ντεμπούτο του στην F1 οδηγώντας στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά του GP των ΗΠΑ του 2022 για λογαριασμό της McLaren. Είχε επίσης δοκιμάσει την MCL35M στη Βαρκελώνη και στο Red Bull Ring, ως μέρος του ρόλου του στο πρόγραμμα ανάπτυξης οδηγών της βρετανικής ομάδας.

Φέτος ο Palou οδήγησε στο Hungaroring τον Ιούνιο μαζί με τον Oscar Piastri, ενώ ήταν ο παρών στο GP του Μαϊάμι ως εφεδρικός οδηγός της McLaren.

Ο Palou φέτος παρέμεινε στην ομάδα του Ganassi για την τέταρτη σεζόν του στο IndyCar, ενώ ήταν έτοιμος να ενταχθεί στην ομάδα Arrow McLaren IndyCar για το 2024. Ωστόσο ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren Racing, Zak Brown, δήλωσε πως ο Palou έσπασε τη συμφωνία με την McLaren.

Είμαι εξαιρετικά απογοητευμένος που ο Alex Palou δεν σκοπεύει να τηρήσει τις συμβατικές του υποχρεώσεις για να αγωνιστεί μαζί μας στο IndyCar το 2024 και μετά.

Αυτό είναι απίστευτα απογοητευτικό, λαμβάνοντας υπόψη τη δέσμευση που έχει αναλάβει απέναντί ​​μας τόσο άμεσα όσο και δημόσια και τη σημαντική επένδυσή μας σε αυτόν, με βάση αυτή τη δέσμευση του.

Επενδύσαμε χρόνο, χρήματα και πόρους σε αυτόν ενώ προετοιμαζόμασταν για να καλωσορίσουμε τον Alex στην ομάδα μας επειδή πιστέψαμε σε αυτόν και ανυπομονούσαμε να κερδίσουμε το IndyCar μαζί του.

Του κάναμε μια σημαντική πρώτη πληρωμή για τη σεζόν του 2024, εκτός των εκατομμυρίων δολαρίων που επενδύσαμε σε αυτόν για την εξέλιξη του στο πρόγραμμα ανάπτυξης οδηγών μας στη Formula 1 και στον ρόλο του ως εφεδρικού οδηγού με πιθανή συμμετοχή στη F1 στο μέλλον.

Ο Palou σταμάτησε και την συνεργασία του με την Monaco Increase Management, μια εταιρία management, η οποία εξέδωσε τη δική της δήλωση λέγοντας ότι είναι “πικρά απογοητευμένη” με την απόφασή του Ισπανού.

Η Monaco Increase Management είναι πικρά απογοητευμένη με την απόφαση του Alex Palou να σπάσει μια υπάρχουσα συμφωνία με τη McLaren για το 2024 και μετά. Μαζί, είχαμε δημιουργήσει μια σχέση που πιστεύαμε ότι ξεπερνούσε κάθε συμβατική υποχρέωση και κορυφώθηκε με την κατάκτηση του πρωταθλήματος του Indycar του 2021 και την χάραξη μιας πορείας προς τις ευκαιρίες της F1. Η ζωή συνεχίζεται και ευχόμαστε στον Alex ό,τι καλύτερο για τα μελλοντικά του επιτεύγματα.

Το συμβόλαιό του Palou με την McLaren περιελάμβανε μια ρήτρα που θα τον άφησε ελεύθερο σε περίπτωση που είχε βρει μια θέση στη F1 μέχρι την 1η Ιουλίου του 2023.

Ο Palou φέρεται να έχει υπογράφει πολυετές συμβόλαιο με τον Ganasi, με επταψήφιο μισθό, κάτι που τον κάνει τον πιο ακριβοπληρωμένο οδηγό του IndyCar.

Ο Palou είναι σε πορεία στο να κερδίσει το φετινό πρωτάθλημα στο IndyCar, έχοντας 84 πόντους διαφορά από τον Josef Newgarden.

#trending

Ανακαλούνται 1.362 Mini Aceman και Mini Cooper

1.362 Mini Aceman και Mini Cooper που κατασκευάστηκαν μεταξύ...

#trending

Ανακαλούνται 1.362 Mini Aceman και Mini Cooper

1.362 Mini Aceman και Mini Cooper που κατασκευάστηκαν μεταξύ...

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ecclestone: Η Ferrari έχει πάρα πολλούς Ιταλούς για να επιστρέψει στη κορυφή της F1

Ο πρώην επικεφαλής της Formula 1, Bernie Ecclestone, δήλωσε πως η Ferrari έχει "πάρα πολλούς Ιταλούς" για να μπορέσει να επιστρέψει στην κορυφή της...

Ο Wolff είπε πως η Mercedes θα έχει το ίδιο οδηγικό δίδυμο το 2027 και φήμες θέλουν τον Verstappen να μιλά με την McLaren

Ο Toto Wolff διέψευσε τις φήμες περί πιθανής ένταξης του Max Verstappen στην ομάδα για τη σεζόν 2027, επιβεβαιώνοντας πως οι George Russell και...

Grand Prix Αυστρίας, Κατατακτήριες: O George Russell στην pole

Ο George Russell κατέκτησε την pole position για το Grand Prix Αυστρίας, επικρατώντας των Charles Leclerc και Lewis Hamilton στις κατατακτήριες δοκιμές στο Red...

Grand Prix Αυστρίας, FP3: Ξανά “1-2” η Mercedes, σειρά του Russell για κορυφή

Ο George Russell ολοκλήρωσε στην κορυφή την τρίτη και τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Αυστρίας, με τον οδηγό της Mercedes να σημειώνει...