Στην έκθεση του Μονάχου, η οποία ανοίγει τις πύλες της στις 5 Σεπτεμβρίου, η BMW θα παρουσιάσει αρκετά μοντέλα της. Ανάμεσα σε αυτά θα είναι το πρωτότυπο Vision Neue Klasse, τα i7 Protection και iX5 Hydrogen, το νέο ηλεκτρικό Mini Cooper, το νέο ηλεκτρικό Mini Countryman, όπως και οι δύο νέες plug-in υβριδικές εκδόσεις της 5-Series, που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά την άνοιξη του 2024.
Πρόκειται τις 530e και 550e xDrive, με την πρώτη να συνδυάζει ένα 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης και έναν ηλεκτροκινητήρα, ενσωματωμένος στο οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic Sport. Το σύνολο αποδίδει 299 άλογα, με την 550e να φέρει έναν 3,0-λιτρο εξακύλινδρο κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα και να αποδίδει 489 άλογα.
Ένα σύστημα pre-gearing επιτρέπει την αύξηση της ονομαστικής ροπής των 280 Nm σε πραγματική ροπή έως και 450 Nm στην είσοδο του κιβωτίου ταχυτήτων του κινητήρα. Επομένως, ο ηλεκτροκινητήρας είναι σε θέση να αυξήσει τη ροπή σε επίπεδο που κανονικά θα ήταν εφικτό μόνο με τη χρήση μιας μεγαλύτερης μονάδας, γεγονός που γίνεται αισθητό τόσο κατά την επιτάχυνση από στάση όσο και εν κινήσει. Η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 79 – 90 χιλιόμετρα (WLTP) στη BMW 550e xDrive και τα 87 – 101 χλμ (WLTP) στην 530e.
Η μπαταρία έχει ωφέλιμη ενέργεια 19,4 kWh και είναι τοποθετημένη στο κάτω μέρος του αμαξώματος που βελτιώνει τόσο το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου όσο και για τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών, ο οποίος φτάνει συνολικά στα 520 λίτρα στα plug-in υβριδικά μοντέλα, αντίστοιχος με αυτόν που προσφέρουν οι εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Η μπαταρία φορτίζει με φορτιστή 7,4 kW, επιτρέποντας την πλήρη επαναφόρτιση της μπαταρίας από 0 στο 100% σε 3 ώρες. Όταν συνδέεται σε συμβατική οικιακή πρίζα, η πλήρης φόρτιση ολοκληρώνεται σε 9,8 ώρες.