H Isuzu παρουσιάζει το facelift του D-Max

Σχετικά άρθρα

Μετά από ακριβώς τέσσερα χρόνια εμπορικής πορείας, η Isuzu παρουσίασε σήμερα στην Ταϊλάνδη την ανανεωμένη έκδοση της τρίτης γενιάς γενιάς του D-Max, με το ιαπωνικό pickup να διαθέτει επανασχεδιασμένη εξωτερική εμφάνιση, περισσότερη τεχνολογία στο εσωτερικό της καμπίνας, νέα εκτός δρόμου λειτουργία και βελτιώσεις στην ασφάλεια.

Το Isuzu D-Max διατηρεί την ποικιλία των διαθέσιμων αμαξωμάτων (chassis cab, regular cab, space cab, και crew cab), με τις αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση να επικεντρώνονται στο μπροστινό μέρος, το οποίο διαθέτει μια επανασχεδιασμένη μάσκα με τρισδιάστατη εμφάνιση, νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Bi-Led στις ακριβότερες εκδόσεις και νέες εισαγωγές στον προφυλακτήρα με “αεροκουρτίνες” στα πλαϊνά του.

Συνεχίζοντας, το facelift του D-Max έχει νέα πίσω πόρτα με μεγαλύτερη ενσωματωμένη αεροτομή, ενώ νέα είναι και τα γραφικά στα πίσω φώτα. Η V-Cross 4×4 είναι η κορυφαία έκδοση του D-Max και ξεχωρίζει από τις επιπλέον πλαστικές επενδύσεις γύρω από τη μάσκα, τις προστατευτικές ποδιές, τις φαρδιές προεκτάσεις φτερών, τις μαύρες ματ ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και άλλα πρόσθετων στοιχείων.

Περνώντας στο εσωτερικό, υπάρχουν νέες επιλογές επένδυσης των επιφανειών, με την οθόνη αφής 9 ιντσών για το infotainment να έχει νέα κουμπιά/συντομεύσεις ευαίσθητα στην αφή και φυσικά κουμπιά για την ένταση του ήχου.

Πίσω από το τιμόνι, ο οδηγός έχει ένα ψηφιακό ταμπλό οργάνων με οθόνη 7 ιντσών, με την Isuzu να τοποθετεί θύρες USB-C για τους εμπρός και τους πίσω επιβάτες, προσφέροντας επίσης νέο κλειδί με λειτουργία απομακρυσμένης εκκίνησης του κινητήρα.

Το νέο D-Max προσφέρεται με δύο turbodiesel κινητήρες. Πρόκειται για έναν 1.900 κ.εκ απόδοσης 150 ίππων στις 3.500 σ.α.λ με 350 Nm ροπής μεταξύ 1.800 και 2.600 σ.α.λ.

Ο δεύτερος είναι ο 3,0-λιτρος απόδοσης 190 ίππων στις 3.600 σ.α.λ και 450 Nm ροπής μεταξύ 1.600 και 2.600 σ.α.λ. Και οι δύο συνδυάζονται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, με τον 1.900άρη να μπορεί να συνδυαστεί και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Οι τετρακίνητες εκδόσεις εξοπλίζονται με αλουμινένιο άξονα μετάδοσης, έτσι ώστε να μειωθεί το βάρος τους, αλλά και με ηλεκτρομαγνητικό πίσω διαφορικό με λειτουργία κλειδώματος, που βελτιώνει τις ικανότητες του μοντέλου εκτός δρόμου, αφού μειώνει τον χρόνο που απαιτείται για την εναλλαγή της κίνησης ανάμεσα στους δύο και στους τέσσερις τροχούς.

Κλείνοντας, το ιαπωνικό pickup προσφέρει βελτιωμένη απόδοση οδήγησης εκτός δρόμου χάρη στα νέα ηλεκτρονικά του. Πιο συγκεκριμένα, το traction control έχει επεκταθεί όταν ενεργοποιείται το ηλεκτρονικό μπλοκέ πίσω διαφορικού, ενώ υπάρχει ένα νέο Rough Terrain mode που βοηθά τον οδηγό ελέγχοντας το φρενάρισμα και τις στροφές του κινητήρα σε πιο απαιτητικά σενάρια εκτός δρόμου. Ο εξοπλισμός ασφαλείας έχει βελτιωθεί με νέα κάμερα για τα συστήματα ADAS με λειτουργία θέρμανσης για κρύο καιρό και περισσότερα συστήματα.

Τέλος, η Isuzu επιβεβαίωσε κατά την παρουσίαση του D-Max facelift τα σχέδια για ένα αμιγώς ηλεκτρικό pickup, που θα παράγεται στην Ταϊλάνδη για την ευρωπαϊκή αγορά, χωρίς να προσδιορίζει το χρονοδιάγραμμα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...