Η Isuzu παρουσιάζει τη νέα γενιά του D-Max, με το μοντέλο να αποκτά νέα σχεδίαση με LED φωτιστικά σώματα και στο εσωτερικό του συναντάμε οθόνη αφής 9″, υποστήριξη Apple CarPlay και Android Auto, αναλογικό ταμπλό με μια οθόνη 4,2″, με τα καθίσματα να έχουν σχεδιαστεί για να προστατεύουν καλύτερα τους επιβάτες τους, προσφέροντας τους παράλληλα και μεγαλύτερη άνεση.

Το νέο D-Max κάνει χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής 980 MPa. Αυτός κάνει το μοντέλο να είναι ελαφρύτερο από τη προηγούμενη γενιά, όντας παράλληλα και κατά 20% πιο άκαμπτο. Η οροφή έχει ενισχυθεί, με το μοντέλο να μπορεί να κινηθεί μέσα σε νερό βάθους έως και 80 εκατοστών.

Το νέο D-Max προσφέρεται με δύο turbodiesel κινητήρες. Πρόκειται για έναν 1.900 κ.εκ απόδοσης 150 ίππων στις 3.500 σ.α.λ με 350 Nm ροπής μεταξύ 1.800 και 2.600 σ.α.λ. Ο δεύτερος είναι ο 3,0-λιτρος απόδοσης 190 ίππων στις 3.600 σ.α.λ και 450 Nm ροπής μεταξύ 1.600 και 2.600 σ.α.λ. Και οι δύο συνδυάζονται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, με τον 1.900άρη να μπορεί να συνδυαστεί και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Οι τετρακίνητες εκδόσεις εξοπλίζονται με αλουμινένιο άξονα μετάδοσης, έτσι ώστε να μειωθεί το βάρος τους, αλλά και με ηλεκτρομαγνητικό πίσω διαφορικό με λειτουργία κλειδώματος, που βελτιώνει τις ικανότητες του μοντέλου εκτός δρόμου, αφού μειώνει τον χρόνο που απαιτείται για την εναλλαγή της κίνησης ανάμεσα στους δύο και στους τέσσερις τροχούς.

Το νέο D-Max θα προσφέρεται στις εκδόσεις Regular Cab, Space Cab και Crew Cab και οι πωλήσεις του στην Ταϊλάνδη ξεκινούν από την ερχόμενη εβδομάδα, ενώ σε Ευρώπη, Ασία, Αυστραλία και Νότια Αφρική θα ξεκινήσουν από το 2020.