Nissan Hyper Force Concept. Το ηλεκτρικό GT-R του μέλλοντος με 1.360 άλογα

Σχετικά άρθρα

Στο περιθώριο της έκθεσης κινητικότητας της Ιαπωνίας, που άνοιξε σήμερα τις πύλες της στο Τόκιο, η Nissan παρουσίασε εκεί 5 πρωτότυπα, με το Hyper Force Concept να ξεχωρίζει.

Πριν από 16 χρόνια στην ίδια έκθεση, που τότε λεγόταν έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο, είχε παρουσιάσει το GT-R R35 και το Hyper Force Concept αποτελεί ένα μελλοντικό, αμιγώς ηλεκτρικό GT-R που διαθέτει πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω.

Παρότι η Nissan δεν περιγράφει το πρωτότυπο ως μια προεπισκόπηση της επόμενης, R36 γενιάς του GT-R, είναι κάτι παραπάνω από εμφανές πως το Hyper Force Concept μας δίνει μια πρώτη γεύση από το επόμενο GT-R. Το πρωτότυπο είναι τετρακίνητο και αποδίδει 1.360 άλογα, έχοντας μπαταρίες στερεάς κατάστασης.

Το αεροδυναμικό αμάξωμα του είναι κατασκευασμένο από υψηλής αντοχής ανθρακονήματα, ενώ από το ίδιο υλικό είναι οι ζάντες. Τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού είναι εξοπλισμένα με ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων και είναι κατασκευασμένα από ελαφριά, εξαιρετικά άκαμπτα ανθρακονήματα προσφέροντας άνετη οδήγηση σε μεγάλες αποστάσεις.

Το concept διαθέτει δύο modes οδήγησης, το “R” (αγώνων) και το “GT” (grand touring). Το γραφικό περιβάλλον αλλάζει χρώμα και εμφάνιση ανάλογα με τη λειτουργία και έχει σχεδιαστεί για να εμφανίζει άμεσα τις πιο απαραίτητες πληροφορίες για τον οδηγό σύμφωνα με τις οδηγικές συνθήκες. Αυτά τα γραφικά είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας με την Polyphony Digital.

Στη λειτουργία R, η καμπίνα φωτίζεται με κόκκινο χρώμα και δημιουργεί ένα διαισθητικό πιλοτήριο που επικεντρώνεται γύρω από τον οδηγό για να υποστηρίζει τη συγκέντρωσή του. Τα πάνελ στο ταμπλό εκτείνονται προς το χώρο των καθισμάτων για να βελτιώσουν την αίσθηση του πιλοτηρίου γύρω από τον οδηγό.

Παράλληλα, τέσσερις οθόνες γύρω από το τιμόνι εμφανίζουν πληροφορίες για την πρόσφυση, την θερμοκρασία και την πίεση των ελαστικών, την θερμοκρασία των φρένων, την κατανομή ισχύος και άλλες πολύτιμες πληροφορίες για αγώνες.

Στην λειτουργία GT, η καμπίνα φωτίζεται με μπλε χρώμα και οι οθόνες που περιβάλλουν το τιμόνι απομακρύνονται από το τιμόνι και ενώνονται, παρέχοντας μια καθηλωτική εμπειρία με μια απλούστερη διεπαφή infotainment, που περιλαμβάνει ρυθμίσεις κλιματισμού, ήχου και ανάρτησης, για άνετη οδήγηση.

Η ανάρτηση και οι σταθεροποιητές έχουν σχεδιαστεί ως οι πρώτες παγκοσμίως που μπορούν εύκολα να ρυθμιστούν μέσω οθονών κατά την οδήγηση.

Ένα ακόμα χαρακτηριστικό του Nissan Hyper Force είναι μια καινοτόμος εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας (AR) και εικονικής πραγματικότητας (VR) που επιτρέπει την απρόσκοπτη οδήγηση τόσο στον πραγματικό όσο και στον εικονικό κόσμο.

Όταν το όχημα είναι σταματημένο, ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα ειδικό κράνος με τυφλές προσωπίδες για VR που επιτρέπει την είσοδο σε μια “παιχνιδοποιημένη” οδηγική εμπειρία, με λειτουργίες που επιτρέπουν τον αγώνα ενάντια στον χρόνο ή τους διαδικτυακούς αγώνες.

Με τη χρήση σκελετών προσωπίδων για AR, ο οδηγός μπορεί να τρέξει ενάντια σε φίλους του ή ακόμα και ενάντια σε επαγγελματίες οδηγούς σε μια πίστα, μια δυνατότητα που επιτρέπει στους χρήστες να προωθήσουν με ασφάλεια τις οδηγικές τους δεξιότητες σε πραγματικές πίστες.

Τα άλλα 4 πρωτότυπα που παρουσίασε η Nissan είναι τα Hyper Punk Concept, Hyper Tourer Concept, Hyper Adventure Concept και Hyper Urban Concept.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan Makoto Uchida δήλωσε:

Και τα πέντε πρωτότυπα αυτοκίνητα που παρουσιάζονται σήμερα είναι σύμβολα του μέλλοντος και ενσωματώνουν το θεμελιώδες πνεύμα μας τολμώντας να κάνουμε ό,τι δεν κάνουν οι άλλοι. Έχουμε εξελίξει τις καινοτομίες μας στα ηλεκτρικά οχήματα, πέρα από την κινητικότητα για να δημιουργήσουμε έναν πιο βιώσιμο κόσμο.

Τα ηλεκτρικά οχήματα συμβολίζουν το μέλλον μας με στόχο να δημιουργήσουμε έναν κόσμο καθαρότερο, ασφαλέστερο, χωρίς αποκλεισμούς και χωρίς συμβιβασμούς σε πάθη και όνειρα. Μέσω της δύναμης της καινοτομίας, η Nissan δημιουργεί ένα μέλλον όπου όλοι μπορούν να απολαύσουν τον ενθουσιασμό της κινητικότητας.

Παράλληλα, ο Alfonso Albaisa, ο αντιπρόεδρο της Nissan για τον παγκόσμιο σχεδιασμό των μοντέλων της αποκάλυψε πως η εταιρία θα αφήσει πίσω της την V-Motion γρίλια, με την ηλεκτροκίνηση να επιτρέπει τους σχεδιαστές να προσφέρουν διαφορετικό σχεδιασμό.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

BYD Ocean-M Concept

Το Ocean-M Concept παρουσίασε η BYD στην έκθεση του Πεκίνου, με το πρωτότυπο να περνά στη παραγωγή μέσα στο τρίτο τρίμηνο του έτους. Πρόκειται...

Genesis G80 EV Magma Concept

Στο περίπτερο της Genesis στην έκθεση του Πεκίνου βρίσκεται το G80 EV Magma Concept, με το πρωτότυπο να ξεχωρίζει από το νέο bodykit κατασκευασμένο...

Τέσσερα πρωτότυπα από την Nissan

Τα πρωτότυπα Epoch, Evo, Epic και Era παρουσίασε στην έκθεση του Πεκίνου η Nissan, πρωτότυπα που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την Dongfeng Motor. Πρόκειται...