Ο ποιοτικός έλεγχος του κάθε Toyota Century SUV διαρκεί 3,5 ώρες

Σχετικά άρθρα

Τον περασμένο Σεπτέμβριο η Toyota αποκάλυψε την SUV έκδοση του πολυτελέστατου Century, και σήμερα μαθαίνουμε περισσότερα για την προσοχή που δίνεται κατά τη διαδικασία της παραγωγής.

Το Century SUV κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Tahara στην Ιαπωνία και όπως είναι φυσικό δεν περνά από συνηθισμένη διαδικασία επιθεώρησης κατά τον ποιοτικό έλεγχο.

Για ένα συμβατικό μοντέλο, πολλαπλοί επιθεωρητές επιβλέπουν διαφορετικά μέρη του αυτοκινήτου, αλλά για τη περίπτωση του Century SUV έχει οριστεί ένας κύριος επιθεωρητής και πρέπει να πραγματοποιήσει τελικούς ελέγχους σε ολόκληρο το όχημα.

Αρχικά, δεν υπήρχαν άνθρωποι για τη δουλειά, με την Toyota να βρίσκει τελικά μόνο δύο κύριους επιθεωρητές που πληρούσαν τις προϋποθέσεις. Και οι δύο έπρεπε να υποβληθούν σε ένα αυστηρό εκπαιδευτικό πρόγραμμα για να αποκτήσουν την απαραίτητη πιστοποίηση.

Δεδομένου ότι το Century SUV δεν είναι μοντέλο μαζικής παραγωγής, η Toyota έχει την πολυτέλεια να αφιερώνει τον απαραίτητο χρόνο σε κάθε αυτοκίνητο που κατασκευάζει. Ο επιθεωρητής περνά από μια επίπονη διαδικασία που αποτελείται από 17 βήματα, με τη συνολική διάρκεια να ξεπερνά τις 3,5 ώρες.

Στις φωτογραφίες βλέπεις τον Moriaki Higa, ένας από τους δύο αρχιεπιθεωρητές που είχαν εμπλακεί στον έλεγχο των αυτοκινήτων Lexus, ο οποίος αναφέρει ότι τα πρότυπα για το Century SUV είναι πιο αυστηρά από αυτά για ένα Lexus.

Η βαφή πρέπει να είναι τέλεια και το μηχανοστάσιο πρέπει να είναι άψογο. Επιπλέον, πρέπει να βεβαιωθεί ότι δεν υπάρχουν κενά και ανομοιομορφίες στις αρθρώσεις του πλαισίου του αμαξώματος.

Ο Higa εξηγεί ότι η επιθεώρηση βαφής γίνεται συνήθως με δειγματοληπτικό έλεγχο, αλλά για το Century SUV, κάθε όχημα αναλύεται διεξοδικά. Υπάρχει μια λεγόμενη “κλινική επίστρωση” όπου τα μοντέλα με προβλήματα αποστέλλονται πίσω για να διορθώσουν ελαττώματα βαφής που παρατηρήθηκαν κατά τη διαδικασία επιθεώρησης.

Διάβασε αναλυτικά

Επίσημο: Toyota Century SUV

Εάν όλα είναι εντάξει με τη βαφή και το αμάξωμα, το Century στη συνέχεια πηγαίνει αυτόνομα σε διαφορετικό σταθμό επιθεώρησης για τους ελέγχους στα μηχανικά του κομμάτια. Το αυτοκίνητο οδηγείται μόνο του με την ηλεκτρική λειτουργία του PHEV συνόλου του.

Έπειτα, το κομψό SUV για άλλη μια φορά οδηγείται μόνο του, αυτή τη φορά σε μια ειδική δοκιμαστική διαδρομή όπου οδηγείται σε υψηλότερες ταχύτητες για να ανιχνευτούν τυχόν περίεργοι θόρυβοι και το πώς συμπεριφέρεται το όχημα.

H Toyota εκτιμά ότι θα πουλά 30 Century SUV κάθε μήνα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δύο νέα ηλεκτρικά παρουσίασε η Toyota στη Κίνα

Στην έκθεση του Πεκίνου η Toyota παρουσίασε τα bZ3C και bZ3X, δύο νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά της Κίνας. Αποτελούν τις...

Η Toyota ανακαλεί 211.000 Prius

Η Toyota προχωρά στην ανάκληση 211.000 Prius και Prius Prime, παγκοσμίως, παραγωγής 2023 και 2024, επειδή οι πίσω πόρτες ενδέχεται να ανοίξουν απροσδόκητα. Το Prius...

EuroNCAP: Πεντάστερα τα Nio EL6, Toyota C-HR και υπό προϋποθέσεις το Honda CR-V

Ο EuroNCAP έκανε γνωστά τα αποτελέσματα των δοκιμών ασφάλειας που διενήργησε στα Nio EL6, Toyota C-HR, και Honda CR-V υπό τους ενημερωμένους κανονισμούς του...