Η Aston Martin ξεκίνησε τις πραγματικές δοκιμές της Valhalla, με το πρώτο λειτουργικό πρωτότυπο να “πατά” στη πίστα του Silverstone. Το κεντρομήχανο αυτοκίνητο που θα φέρει τεχνολογία προερχόμενη από την Formula 1, θα περιοριστεί σε μόλις 999 μονάδες, με την παραγωγή του να ξεκινά εντός του 2024.
Κίνηση παίρνει από τον twin-turbo 4,0-λίτρων V8 κινητήρα της AMG απόδοσης 750 ίππων, που συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, με το σύνολο να παράγει 1.012 άλογα. Ο V8 κινητήρας δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς και στροφάρει έως τις 7.200 σ.α.λ, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 350 χλμ/ώρα.
Η εταιρία πιστεύει πως η Valhalla μπορεί να σημειώσει χρόνο 6:30 στο Nurburgring, σημειώνοντας έτσι νέο ρεκόρ ταχύτερου χρόνου στη γερμανική πίστα. Τόσο το πλαίσιο, όσο και το σώμα του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένα ως επί το πλείστον από ανθρακονήματα.
Το αυτοκίνητο διαθέτει 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, έχει ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα και δεν διαθέτει όπισθεν, μιας και τη λειτουργία αυτή την αναλαμβάνουν οι ηλεκτροκινητήρες.
Η μπαταρία επιτρέπει στο supercar να κινηθεί μόλις για 15 χλμ αποκλειστικά με τους ηλεκτροκινητήρες του, με ταχύτητες έως και 130 χλμ/ώρα. Το βάρος της Valhalla ανέρχεται στα 1.550 κιλά, με το ενεργό αεροδυναμικό σώμα του να παράγει 600 κιλά κάθετης παραγώμενης αεροδυναμικής πίεσης όταν κινείται με 241 χλμ/ώρα.