Αύριο ανοίγει τις πύλες του το εκθεσιακό κέντρο Makuhari Messe για το φετινό Tokyo Auto Salon και εκεί η Hyundai θα κάνει το Ioniq 5 N ακόμα πιο συναρπαστικό. Πιο συγκεκριμένα, η κορεάτικη εταιρία θα ντεμπουτάρει το NPX1, το οποίο θα είναι μια έκδοση έτοιμη για αγωνιστική χρήση. Τουλάχιστον, αυτό υπαινίσσονται αυτά τα αποκαλυπτικά teaser.
Το αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό διαθέτει ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο, που ξεχωρίζει από τη μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος, το -αντίστοιχου μεγέθους- μπροστινό splitter και από τον πίσω διαχύτη. Ακόμα, υπάρχουν carbon καπάκια στους εξωτερικούς καθρέφτες, μπλε δαγκάνες φρένων και πολλές άλλες τροποποιήσεις.
Η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 70 χλστ., σε σχέση με το Ioniq 5 N, καθώς υπάρχει αγωνιστική ανάρτηση, ενώ διαθέτει σύστημα για γρήγορη ανύψωση του αυτοκινήτου, με air jack. Προφανώς υπάρχει πλήρες roll cage έξι σημείων, συμβατό με τη FIA, ενώ έχουν γίνει αναβαθμίσεις για την προστασία της μπαταρίας.
Συνεχίζοντας, η κορεάτικη εταιρία ανακοινώνει ότι το βάρος του αυτοκινήτου είναι μειωμένο κατά 250 κιλά. Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα το ακριβές νούμερο και οι πλήρεις λεπτομέρειες, καθώς το Ioniq 5 eN1 Cup εξακολουθεί να αναπτύσσεται, αλλά γνωρίζουμε ότι το πλαϊνό και το πίσω τζάμι έχουν αντικατασταθεί από πολυκαρβονικό.
Επιπλέον, παρόλο που το Ioniq 5 N αποκαλύφθηκε τον περασμένο Ιούλιο, ακόμα δεν γνωρίζουμε ακριβώς πόσο ζυγίζει. Ωστόσο, εκτιμάται ότι η ζυγαριά θα δείχνει περίπου 2.110 κιλά. Αυτό φαίνεται λογικό, δεδομένου ότι το απλό Ioniq 5 με τους δύο ηλεκτροκινητήρες ζυγίζει 2.062 κιλά στην έκδοση με τον πλουσιότερο εξοπλισμό.