Διαθέσιμο είναι στη χωρά μας το νέο Crosstrek, με την τρίτη γενιά του ιαπωνικού SUV να ξεκινά από τις 41.945 ευρώ. Το μήκος του νέου Crosstrek αγγίζει τα 4.480 χλστ., το πλάτος τα 1.800 χλστ. και το ύψος τα 1.580 χλστ., ενώ το μεταξόνιο του ανέρχεται σε 2.670 χλστ. και η απόσταση από το έδαφος στα 200 χλστ. Τα νούμερα είναι σχεδόν πανομοιότυπα με το απερχόμενο μοντέλο, εκτός από το μήκος που είναι αυξημένο κατά 15 χλστ.
Αισθητικά, στο εμπρός μέρος η νέα μεγάλη εξάγωνη μάσκα συνδέεται με τα λεπτά full-LED φωτιστικά σώματα και ακολουθεί την σχεδιαστική φιλοσοφία της υπόλοιπης γκάμας της Subaru. Τα πλαστικά προστατευτικά καταλαμβάνουν πλέον περισσότερο χώρο στον μπροστινό προφυλακτήρα, ενισχύοντας τον περιπετειώδη χαρακτήρα του, σε συνδυασμό με τα πρόσθετα στα φτερά και τις ράγες οροφής.
Οι τιμές
Crosstrek | Τιμή (ευρώ) |
---|---|
MY 24 Style S8 | 41.945 |
MY 24 Style Xtra S8 | 43.945 |
MY 24 Premium S8 | 45.970 |
Παρατηρώντας το προφίλ, οι διαφορές είναι μικρές καθώς είναι μια εξέλιξη του μοντέλου που αντικαθιστά. Έτσι, βλέπουμε τη γνωστή γραμμή παραθύρου, τα μυώδη φτερά, καθώς και τα νέα σχέδια για τους τροχούς 17 ιντσών ή 18 ιντσών. Στο πίσω μέρος, τα μικρότερα φώτα LED σε σχήμα C ενσωματώνονται καλύτερα στο αμάξωμα, ενώ η πίσω πόρτα και ο πίσω προφυλακτήρας είναι πιο σμιλεμένα από πριν. Παρομοίως, οι πλαστικές επενδύσεις στον πίσω προφυλακτήρα είναι μεγαλύτερες, φιλοξενώντας μια προστατευτική πλάκα, τύπου διαχύτη.
Στο εσωτερικό, το ταμπλό έχει επανασχεδιαστεί, υιοθετώντας τη μεγάλη -κάθετα τοποθετημένη- οθόνη αφής για το infotainment, με διαγώνιο 11,6 ίντσες, που υπάρχει ήδη στα WRX και Levorg. Τα φυσικά χειριστήρια κλιματισμού έχουν αντικατασταθεί και είναι πλέον ενσωματωμένα στην οθόνη αφής. Ωστόσο, δεν υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων, διατηρώντας τον παλιό με αναλογικούς δείκτες. Όσον αφορά την ασφάλεια, η Subaru πρόσθεσε τη νέα γενιά του συστήματος EyeSight με ευρυγώνια κάμερα και βελτιωμένο λογισμικό.
Κάτω από το καπό βρίσκουμε το γνωστό 2,0-λιτρο σύστημα μετάδοσης e-Boxer απόδοσης 136 ίππων, που στέλνει την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου Lineatronic CVT κιβωτίου και του συμμετρικού συστήματος τετρακίνησης της Subaru.