Η Isuzu παρουσίασε σήμερα την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του D-Max, λίγο πριν το επίσημο ντεμπούτο της στην έκθεση αυτοκινήτου της Μπανγκόκ, που θα διεξαχθεί από τις 27 Μαρτίου έως τις 7 Απριλίου.
Το D-Max BEV είναι το πρώτο ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία της εταιρείας, και έχει αναπτυχθεί για να καλύψει ένα ευρύ φάσμα αναγκών επαγγελματικών και επιβατικών οχημάτων, διατηρώντας παράλληλα τις σκληρές επιδόσεις.
Διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες (e-Axles), έναν ανά κάθε άξονα, καθιστώντας το pickup μόνιμα τετρακίνητο. Ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 54 ίππους (40 kW) και 108 Nm, ενώ ο πίσω ηλεκτροκινητήρας συνεισφέρει άλλους 122 ίππους (90 kW) και 217 Nm.
Η συνδυασμένη ισχύς ανακοινώνεται στα 177 άλογα (130 kW) και στα 325 Nm ροπής, που σημαίνει ότι το BEV είναι πιο ισχυρό από το πετρελαιοκίνητο D-Max με τον κινητήρα των 1.900 κ.εκ. Οι ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται με ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 66,9 kWh.
Η ιαπωνική εταιρεία δεν αποκάλυψε την αυτονομία του ηλεκτρικού D-Max, αλλά τονίζει ότι θα έχει ωφέλιμο φορτίο 1.000 κιλών και ικανότητα ρυμούλκησης 3.500 κιλών, όπως ακριβώς και το υφιστάμενο πετρελαιοκίνητο D-Max. Όσον αφορά την τελική ταχύτητα, αυτή θα είναι πάνω από 130 χλμ/ώρα, δίνοντας προτεραιότητα στην αυτονομία.
Αισθητικά, το Isuzu D-Max BEV ξεχωρίζει από την επανασχεδιασμένη κλειστή μάσκα για καλύτερη αεροδυναμική. Το υπόλοιπο αμάξωμα είναι ίδιο με το συμβατικό D-Max, αν και υπάρχουν νέες ζάντες.
Κλείνοντας, εκτός από την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η Isuzu παρουσίασε και το πρωτότυπο D-Max Hi-Lander MHEV. Αυτό διαθέτει ένα ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης, που συνδυάζει τον 1,9-λίτρων πετρελαιοκινητήρα με σύστημα 48V. Περισσότερες λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν σε μεταγενέστερη ημερομηνία, συμπεριλαμβανομένων των προδιαγραφών του ήπιου υβριδικού συνόλου και το αν θα βγει στην παραγωγή.